Walpak er emballageeksperter - Fokus på kvalitet og bæredygtighed

Transportemballage er vores speciale – hele vejen rundt (om produktet)!

Vi ønsker, at give dig de bedste specialiserede pakkeløsninger inden for industriel emballageindpakning. Vi lagerfører fabriksnye maskiner, og har ofte brugte ibyttetagne maskiner på lager.

Grusbakken 20
2820 Gentofte
Dänemark

Gut
Have received very good support for the consultation what we need and the implementation of the machine.
11.10.2022Anonym
Super Kunde service ,- kan klart anbefale - WallPak leverer hele pakken. Claus, Norlii
17.01.2022Anonym
Walpak er en har en effektiv og hurtig analyse af problemer, og udfordringer. Kommer hurtig med
løsninger på problmere vi havde til luftpude og papirfyld i vores e-handels afdeling.
Vi vil anbefale Walpak på deres proffesionelle opførsel og gode priser.

Karsten E. Hansen - lageransvarlig
12.12.2020Anonym
Har I mange år benytte Walpak A/S til service arbejde af vores udstyr, altid pålidelige og dygtige medarbejdere der har været i virksomheden i mange år. Benytter dem selvfølgelig også til vores materialeforbrug. Alt i alt kan jeg kun anbefale Walpak A/S som total leverandør, vi opnår stor besparelse i vores administration og det letter hverdagen at vi ved vi kun handler et sted.
18.10.2020Anonym
Walpak A/S er et meget professionelt firma, hurtige til at analysere behov, og gode på prisen - og altid hurtige til at hjælpe når vi er lidt sene til at bestille genkøb.
18.10.2020Anonym
Vi benytter omsnøring med polyesterbånd og stålbånd, og har tidligere benyttet forskellige
leverandører af omsnøring med dårlige erfaringer.

Vi har gradvist skiftet hele vores maskinpark af omsnøringsmaskiner til Walpaks Fromm
omsnøringsmaskiner, samt dertilhørende polyesterbånd. Vi har desuden efter mange års
bøvl og besvær med mangelfuld service af håndapparaterne ladet Walpak forestå service af alle apparater. Walpak udfører dette til vores fulde tilfredshed, og jeg vil anbefale Walpak til alle som har brug for en seriøs og professionel leverandør af omsnøring til håndbrug og automatik.

Jørgen, lager & distributionschef
14.09.2020Anonym
Allways friendly and professional help. They know precisely what I need.
14.09.2020Dennis J.
Professionel analyse, hurtig behandling af forespørgsler og produkt kvalitet i top.
Markedets bedste løsninger til omsnøring og strækfilmvikling
20.08.2020Anonym
Vi sætter stor pris på den vejledning og kreativitet Walpak har ydet i forbindelse med gennemgangen af vores emballageproces. Rejsen har været meget positiv.
20.08.2020Anonym
Jeg har i en længere årrække benyttet Walpak som min leverandør af strækfilmsystemer til emballering.

Walpak leverer et kvalitetsprodukt og har desuden fagligt kompetent teknisk service, som kan bistå med optimering af filmvalg og brug af det af dem leverede udstyr.
20.08.2020Anonym
Vi har valgt at benytte Walpak som vor leverandør af helautomatisk omsnøring.

Walpak har leveret et innovativt og velfungerende omsnøringssystem, som tilgodeser vores behov for en effektiv fremtidssikret løsning kombineret med nye ideer, som samtidigt giver attraktive samlede besparelser.

Walpak har projekteret samt installeret udstyret og bistår nu med et effektivt teknisk supportteam.
WALPAK A/S
19.08.2020DT, Group Logistics D.

19.08.2020Michael Rasmussen, L.
19.03.2021Anonym
19.03.2021Anonym
18.03.2021Preben F.
22.09.2020Anonym
16.09.2020Anonym

Ihre Nachricht an WALPAK A/S

Alle Bewertungen und Erfahrungen zu WALPAK A/S sind subjektive Meinungen der Verfasser  |  Für den Inhalt der Seite ist der Profilinhaber verantwortlich  |   Profil aktiv seit 19.08.2020  |  Letzte Aktualisierung: 11.10.2022   |  Profil melden