Walpak er emballageeksperter - Fokus på kvalitet og bæredygtighed

WALPAK A/S
Transportemballage er vores speciale – hele vejen rundt (om produktet)!

Vi ønsker, at give dig de bedste specialiserede pakkeløsninger inden for industriel emballageindpakning. Vi lagerfører fabriksnye maskiner, og har ofte brugte ibyttetagne maskiner på lager.

Grusbakken 20

Excellent (4.88)
Cost-performance ratio
Excellent (4.77)

Good
Have received very good support for the consultation what we need and the implementation of the machine.
10/11/2022Anonymously
Super Kunde service ,- kan klart anbefale - WallPak leverer hele pakken. Claus, Norlii
01/17/2022Anonymously
Walpak er en har en effektiv og hurtig analyse af problemer, og udfordringer. Kommer hurtig med
løsninger på problmere vi havde til luftpude og papirfyld i vores e-handels afdeling.
Vi vil anbefale Walpak på deres proffesionelle opførsel og gode priser.

Karsten E. Hansen - lageransvarlig
12/12/2020Anonymously
Har I mange år benytte Walpak A/S til service arbejde af vores udstyr, altid pålidelige og dygtige medarbejdere der har været i virksomheden i mange år. Benytter dem selvfølgelig også til vores materialeforbrug. Alt i alt kan jeg kun anbefale Walpak A/S som total leverandør, vi opnår stor besparelse i vores administration og det letter hverdagen at vi ved vi kun handler et sted.
10/18/2020Anonymously
Walpak A/S er et meget professionelt firma, hurtige til at analysere behov, og gode på prisen - og altid hurtige til at hjælpe når vi er lidt sene til at bestille genkøb.
10/18/2020Anonymously
Vi benytter omsnøring med polyesterbånd og stålbånd, og har tidligere benyttet forskellige
leverandører af omsnøring med dårlige erfaringer.

Vi har gradvist skiftet hele vores maskinpark af omsnøringsmaskiner til Walpaks Fromm
omsnøringsmaskiner, samt dertilhørende polyesterbånd. Vi har desuden efter mange års
bøvl og besvær med mangelfuld service af håndapparaterne ladet Walpak forestå service af alle apparater. Walpak udfører dette til vores fulde tilfredshed, og jeg vil anbefale Walpak til alle som har brug for en seriøs og professionel leverandør af omsnøring til håndbrug og automatik.

Jørgen, lager & distributionschef
09/14/2020Anonymously
Allways friendly and professional help. They know precisely what I need.
09/14/2020Dennis J.
Professionel analyse, hurtig behandling af forespørgsler og produkt kvalitet i top.
Markedets bedste løsninger til omsnøring og strækfilmvikling
08/20/2020Anonymously
Vi sætter stor pris på den vejledning og kreativitet Walpak har ydet i forbindelse med gennemgangen af vores emballageproces. Rejsen har været meget positiv.
08/20/2020Anonymously
Jeg har i en længere årrække benyttet Walpak som min leverandør af strækfilmsystemer til emballering.

Walpak leverer et kvalitetsprodukt og har desuden fagligt kompetent teknisk service, som kan bistå med optimering af filmvalg og brug af det af dem leverede udstyr.
08/20/2020Anonymously
Vi har valgt at benytte Walpak som vor leverandør af helautomatisk omsnøring.

Walpak har leveret et innovativt og velfungerende omsnøringssystem, som tilgodeser vores behov for en effektiv fremtidssikret løsning kombineret med nye ideer, som samtidigt giver attraktive samlede besparelser.

Walpak har projekteret samt installeret udstyret og bistår nu med et effektivt teknisk supportteam.
WALPAK A/S
08/19/2020DT, Group Logistics D.

08/19/2020Michael Rasmussen, L.
03/19/2021Anonymously
03/19/2021Anonymously
03/18/2021Preben F.
09/22/2020Anonymously
09/16/2020Anonymously

Your message to WALPAK A/S

All reviews and experiences about WALPAK A/S are the subjective opinions of those who compose and submit them  |  The profile owner is responsible for the contents of this page  |   Profile active since 08/19/2020  |  Last update: 10/11/2022   |  Report profile