Euregio FinanzMakler GmbH
Voor velen is het een wens om ruimer te leven tegen een meer aanvaardbare prijs. Om deze wens te realiseren wordt er ook vaak over emigratie naar Duitsland gesproken. Een kleine stap over de grens en u woont in het prachtige Duitsland, waar u...

Am Königsweg 17
48599 Gronau (Epe)

Edwin Tempelman

Wednesday 09:00 am-05:30 pm

Reliability

Turnaround

Edwin staat je met geduld te woord, om uit te leggen hoe het traject zal verlopen. Komt afspraken na en ontzorgt je in het complete proces. Absoluut aan te bevelen!
05/25/2022Wilma
De heer Edwin Tempelman is: behulpzaam, vriendelijke, adequaat, snel,duidelijk en heeft dat stukje extra voor zijn klant.
Ik zou dan ook iedereen deze heer aanbevelen die een huis in Duitsland gaat kopen.

Met vriendelijke groet,
R. Jonker
03/29/2022Richard Jonker
Goede ervaring, neemt de tijd om al onze vragen te beantwoorden en toe te lichten.
03/08/2022Bert En Mayke
Unsere erfahrungen mit Euregio FinanzMakler waren besonders gut. Ohne Hilfe bei all den Hypothekenproblemen hätten wir das nicht lösen können. Wir haben immer klare Erklärungen erhalten und wurden gut in den Prozess einbezogen. Unser Ansprechpartner war immer für uns da, der Kontakt war sehr angenehm und hat uns alle Sorgen weg genommen. Ich würde es auf jeden Fall empfehlen.
02/11/2022Lysanne und Stan
Edwin knows what he is talking about, and he is very friendly.
12/03/2021Harry
Alles hat reibungslos funktioniert. Wir werden Euregio FinanzMakler GmbH gerne und mit gutem Gewissen weiter empfehlen.
10/13/2021Anonymously
Edwin heeft me perfect geholpen met het berekenen van de boeterente. Dank Edwin, ik kan je iedereen aanbevelen!
08/10/2021Bart
Wij zochten een droomplek in Duitsland. Dat is uiteindelijk een mooi groot huis in de nabijheid van de Bodensee geworden. Euregio heeft ons daarbij van het begin tot het eind (periode van 2 jaar) uitstekend van raad en daad voorzien. Top geregeld!

Jerry de Munnik
07/07/2021Jerry de Munnik
Wij hebben hier een hele goede ervaring mee, staat altijd voor je klaar en elke vraag word netjes en vriendelijk beantwoord. Echt een aanrader dus!!!
04/20/2021Peter En Grace
Fijn tussenpersoon die je kan helpen met alle financiële vragen en helpen met het afsluiten van de juiste betaalbare hypotheek. Edwin, het was prettig om jou als Nederlandse adviseur te hebben bij onze Duitse zoektocht! Wij hebben daardoor ons droomhuis kunnen financieren.
02/04/2021Wendy En Andrew
We were particularly impressed with Mr Tempelman’s helpfulness and speed: although it was clear from the start that he would not benefit from our contact in the sense that he would not be able to provide us with a mortgage, he gave us impartial and sound advice - and he charged us nothing. We recommend Mr Tempelman to anyone (especially foreigners) in search of a mortgage in Germany.
01/25/2021Anneke
Edwin biedt een persoonlijke benadering, heeft geduld, neemt de tijd. Bijzonder tevreden met zijn advies en ondersteuning
12/18/2020Nicole En Piet
Ik vond het fijn dat ondanks een wat langer traject waar zeker wat haken en ogen aan zaten ik altijd goed geholpen werd en dat er goed meegedacht word wat voor mij het beste is.
Ook vond ik het prettig dat ik voor vragen altijd terecht kan ook nadat de koop is afgerond.
12/08/2020Martijn
Een topper in het nakomen van afspraken .een aanrader voor Nederlanders die een huis in Duitsland willen kopen . Heeft het voor ons top geregeld .
10/26/2020Jacoliene En Rene
Bedankt voor alles!
Danke für den guten Beratung!
10/01/2020Bert En Sylvia
Edwin is erg duidelijk in de informatie over wat er nodig is voor een aanvraag hypotheek en ook de reactie tijd als je vragen hebt is erg snel. Bij de vraag over de kosten heb ik niets ingevuld. Weet dat er een commissie is en dat dit via de verstrekker lening gaat, maar weet niet hoeveel dat is.
Euregio is zeker een aanrader voor wie in Duitsland een woning wil kopen. Anna en Henry.
09/30/2020Henry En Anna
Very competent advice. Always availabel. Makes time if you have questions. Recomendabel!
08/27/2020Daisy
Geachte Dames en Heren, de Euregio FinanzMakler GmbH,heeft ons bij de financierung van een huis in Duitsland UITSTEKEND geadviseerd. Ook heeft Euregio FinanzMakler ons een uiterst concurrerende financierung aangeboden ( in vergelijking met andere Duitse Banken). Wanneer er bij ons vragen waren werden die altijd gelijk beantwoordt. ( zelfs in het weekend)
Wij adviseren dan ook, als u als Nederlander/se in huis wil kopen of al gekocht heeft, dan kunt u de meest concurerende financiering met tevens zeer goede adviezen het contact opnemen met Euregio FinanzMakler. De begleiding is UITSTEKEND!!! Pieter.
07/15/2020Pieter
Zeer fijne hypotheekadviseur.
Legt alles duidelijk uit, is goed bereikbaar en zeer snel.
07/10/2020Merel
- willingness to help
- thinking along in solutions
07/10/2020Davina

03/18/2022

Your message to Euregio FinanzMakler GmbH

All reviews and experiences about Euregio FinanzMakler GmbH are the subjective opinions of those who compose and submit them  |  The profile owner is responsible for the contents of this page  |   Profile active since 03/27/2019  |  Last update: 05/25/2022   |  Report profile