Suisse Voyages

Informations de contact
Switzerland Travel Centre est à la fois le voyagiste officiel et le plus important pour les vacances en Suisse. En tant que filiale d'hotelleriesuisse, de Suisse Tourisme et des CFF, STC assure en outre un accès facile à plus de 2'000 hôtels...

Informations de contact

Revue de 26.07.2024
Qualité

1.531 Avis sur ProvenExpert.com

Recommandation
D'excellents laissez-passer étaient disponibles et il était facile de les réserver.
26.07.2024De manière anonyme
Hi,

Thank you for your excellent 5-star review! We're delighted to hear that you found the passes easy to book and that they met your expectations. Your positive feedback is much appreciated.

We look forward to helping you with your future travel plans.

Recommandation
J'ADORE le Swiss Travel Pass ! Il rend les voyages si faciles et je n'ai pas à me soucier d'acheter des billets à chaque fois que j'utilise les transports publics ! Je le recommanderai à ma famille et à mes amis !
26.07.2024J.
Hi JJ,

Thank you for your fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that you love the Swiss Travel Pass and found it convenient for your travels. It's wonderful to know that it made your journey easier and more enjoyable.

We appreciate your recommendation to your family and friends and look forward to assisting you with your future travel plans.

Recommandation
Mon voyage en Suisse a été exceptionnel. L'utilisation de l'application CFF pour organiser mon voyage s'est révélée très positive dans l'ensemble. La demi-carte a très bien fonctionné. J'ai quelques suggestions pour améliorer encore l'application CFF. N'hésitez pas à me faire part de vos suggestions.
25.07.2024Bipin J.
Dear Bipin

Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you had an outstanding trip to Switzerland and that the Half Fare Card worked well for you.

While we as Switzerland Travel Centre work closely with SBB, we are not in charge of the application. We recommend contacting SBB directly to provide your valuable suggestions for improving their app.

Thank you for sharing your experience with us, and we look forward to assisting you with your future travel plans.

Recommandation
La dernière fois que nous avons visité la Suisse, il y a 14 ans, c'était dans le cadre d'un voyage en train et en avion. Nous avions pu acheter un Swiss Flexi-Saver Pass, qui nous permettait de voyager de manière illimitée pendant un certain nombre de jours et à moitié prix pendant le reste de la durée du Pass. Cette fois-ci, nous avons acheté des abonnements demi-tarif, ce qui convenait mieux à notre objectif. Cependant, il était difficile de déterminer quel type d'abonnement était le plus avantageux pour nos dix jours de vacances. Nous avons séjourné à Brunnen, au bord du lac des Quatre-Cantons, qui est magnifique. Nous avons séjourné en demi-pension, ce qui était bien dans l'ensemble - bien que le choix du menu alternatif pour le dîner n'ait pas varié tout au long de notre séjour, ce qui nous a semblé être un mauvais service. Ma femme a séjourné dans cet hôtel il y a 54 ans, et bien que nous ayons été très satisfaits de nos vacances, nous avons trouvé que l'hôtel avait l'air un peu "fatigué" et qu'il méritait d'être modernisé et rénové dans les chambres. Les bateaux à vapeur et les bateaux à moteur sur le lac étaient excellents, tout comme les trains sur lesquels nous comptions. Nous avons adoré revenir, mais c'est cher !
25.07.2024Michael S.
Hi Michael,

Thank you for your detailed review. We're glad you enjoyed your return visit to Switzerland and found the Swiss Half Fare Card useful. We understand that selecting the right pass can be tricky, and we're here to assist with any questions you may have for your next trip.

Thank you for traveling with us, and we hope to assist you again in the future.

Recommandation
Excellente qualité de service et réponse rapide aux questions.
24.07.2024Adnan I.
Hi Adnan,

Thank you for your fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that you experienced excellent quality of service and prompt responses to your queries. Your positive feedback is greatly appreciated.

We look forward to serving you again in the future.

Recommandation
Le personnel a toujours donné de bons conseils et a agi rapidement et avec courtoisie.
Je recommande et continuerai à recommander le Centre suisse de voyage.
23.07.2024De manière anonyme
Hello,

Thank you for your wonderful 5-star review! We're delighted to hear that our staff has consistently provided good advice and acted promptly and courteously. Your recommendation means a lot to us, and we're grateful for your continued support.

We look forward to assisting you with your future travel plans.

Recommandation
J'ai apprécié la facilité d'utilisation du Swiss Travel pass en particulier ! Et toutes les informations disponibles en anglais. Je vous remercie de votre attention.
21.07.2024De manière anonyme
Hello,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you found the Swiss Travel Pass easy to use and we hope you had a great journey. Your positive feedback means a lot to us.

We look forward to assisting you on your future travels!

Recommandation
Il serait vraiment utile de rendre les gares plus conviviales pour les poussettes, il nous a fallu un certain temps pour comprendre la rampe d'accès à Interlaken, alors que nous avions notre train de correspondance en quelques minutes, nous avons littéralement dû courir pour attraper le train avec de gros sacs à bagages et une poussette.
19.07.2024Sumit A.
Dear Sumit Arora,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about the difficulties you faced with stroller access at Interlaken Ost. Navigating train stations can be challenging, and we understand your frustration.

While station design is not managed by us, we will work on better informing our guests about accessibility options to help improve their experience.

Thank you for bringing this to our attention. We hope your future travels are smoother.

Recommandation
Ce fut un réel plaisir d'interagir avec les membres de l'équipe sur le terrain
Une compréhension claire a été donnée dans tous les domaines et les détails étaient beaucoup plus clairs, ce qui nous a aidés à voyager en douceur à travers les sites.
19.07.2024Sachin M.
Hi Sachin

Thank you for your 5-star review! We're thrilled to hear that our team members provided clear and detailed information, making your travels smooth and enjoyable.

We look forward to assisting you on your future travels.

Recommandation
Le service ferroviaire était très bon, tout était propre. Je pense que l'abonnement au demi-tarif suisse est trop cher. Nous avons économisé très peu d'argent lorsque j'ai additionné ce que nous avons payé pour la carte de voyage et les demi-tarifs de train. Il n'y a pas eu de réduction pour les personnes âgées, alors qu'il devrait y en avoir une ! Nous avons apprécié nos vacances à Zermatt (malgré les inondations).
18.07.2024D.
Dear Danka

Thank you for your detailed feedback and 5-star review. We're glad to hear that you found the train service punctual and clean and that you enjoyed your holiday in Zermatt, especially the perfect view of the Matterhorn.

We appreciate your comments regarding the Swiss Half Fare Card. We understand your concerns about the cost and the lack of a senior discount. Your feedback is important to us as we strive to improve our services.

Thank you for sharing your experience with us. We hope to welcome you back to Switzerland in the future.

Recommandation
J'ai adoré mon expérience en Suisse. Les informations et l'aide fournies par le Switzerland Travel Center m'ont permis de voyager facilement et agréablement.
Hello,

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you loved your experience in Switzerland and that our information and assistance made your travel easy and enjoyable. Your positive feedback means a lot to us.

We're looking forward to helping you plan your next adventure!

4,00 sur 5
Recommandation
Le service offert par le personnel dans les centres de billetterie et dans les bus/trains/cabines a été excellent. Mes compagnons aveugles et moi-même avons apprécié leur maîtrise de la langue.
Hello,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you and your companions received excellent service from the staff at ticket centers and on buses, trains, and cable cars.

We're looking forward to assisting you with your future travel plans!

Recommandation
Le Swiss Pass est un bon rapport qualité-prix si vous voyagez beaucoup. Il est facile à utiliser. Je le recommande vivement.
16.07.2024D.
Dear Dilys,

Thank you for your excellent review! We're thrilled to hear that you found the Swiss Travel Pass to offer good value for extensive travel and that it was easy to use. Your recommendation is greatly appreciated.

We look forward to helping you with your future travel adventures!

Recommandation
Tout s'est bien passé avec les billets que j'ai achetés. Très pratique à utiliser.
Hello,

Thank you for your great review! We're pleased to hear that everything went smoothly with the tickets you purchased and that you found them convenient to use. Your positive feedback is much appreciated.

We're looking forward to welcoming you back to Switzerland soon.

Recommandation
Le site était très facile à naviguer et les représentants du service clientèle ont été très utiles !
15.07.2024Karen R. U.
Hi Karen,

Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found our website easy to navigate and our customer service representatives helpful. We strive to provide a seamless experience and are glad we could assist you effectively.

We hope to assist you with your future travel plans!

Recommandation
L'utilisation de la carte demi-tarif était si simple. Et les agents du trian qui les vérifiaient à chaque fois étaient si patients pendant que j'ouvrais les pdf sur mon téléphone. Une version imprimée aurait probablement été utile. Mais, vraiment, j'ai adoré tout ce qui est suisse. J'ai hâte de revenir ici. Les voyages en train en Suisse sont ce qu'il y a de mieux.
15.07.2024nandish m.
Dear Nandish

Thank you for your wonderful review! We're glad to hear that using the Half Fare Card was simple. We appreciate your suggestion about having a printout. It's fantastic to know you loved everything about Switzerland and enjoyed the train travel.

We can't wait to welcome you back!

Recommandation
Toutes les informations données sont très précises, les touristes sont accueillis chaleureusement par les Suisses, nous recommanderons certainement à d'autres personnes ou nous reviendrons nous-mêmes.
Switzerland Travel Centre
14.07.2024MOHD FARID BIN H.
Hi Mohd Farid Bin Hadadek

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you found our information accurate and tourist-friendly, and that you felt warmly welcomed by the Swiss people.

We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon.

Recommandation
La beauté de la Suisse est inouïe. Le système de transport public suisse est très bon. C'est l'endroit le plus sûr à visiter seul ou en famille. J'ai visité la Suisse pour la deuxième fois et j'espère y revenir.
14.07.2024Pooja N.
Hello Pooja

Thank you for your wonderful review! We're thrilled that you enjoyed Switzerland's beauty, efficient public transport, and safety. We look forward to welcoming you back for another visit soon.

Recommandation
En plus de la commodité, STC a fourni des informations excellentes et opportunes sur son site web.

En ce qui concerne les points à améliorer, je suggérerais qu'une partie de la flexibilité offerte au comptoir physique, comme la possibilité de passer d'un forfait montagne journalier (par exemple, le forfait Jungfraujoch) à un forfait de 3 jours, aiderait les voyageurs, car ce type d'information n'est pas disponible sur le site Web.
12.07.2024S.
Hello Srini,

Thank you for your great review! We're pleased that you found our website informative and our service convenient.

We appreciate your suggestion on enhancing pass upgrade flexibility. Your feedback is invaluable as we strive to improve our services.

Thank you for choosing us. We're looking forward to serving you again in the future.

Recommandation
Très beau voyage et excellente organisation par l'agence de voyage. Nous sommes très satisfaits - tout est parfait.
07.07.2024De manière anonyme
Guten Tag,

Vielen Dank für deine großartige 5-Sterne Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass du eine schöne Reise hattest und mit der Organisation zufrieden warst. Dein positives Feedback bedeutet uns sehr viel und bestärkt uns in unserer Arbeit.

Wir freuen uns darauf, dich auch bei deinen zukünftigen Reisen unterstützen zu dürfen.

Herzliche Grüsse,

4,10 sur 5
84 avis sur Google Maps

19.07.2024
Soumettre un avis
* Tous les avis et expériences concernant Switzerland Travel Centre sont les opinions subjectives de ceux qui les rédigent et les soumettent.  |  Le propriétaire du profil est responsable du contenu de cette page.  |   Profil actif depuis 09.10.2023  |  Dernière mise à jour : 26.07.2024   |  Profil du rapport

Avis authentiques des clients
Un feedback client efficace
Avis indépendants

Une bonne réputation est la meilleure forme de publicité au monde
!