Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

8 Beoordelingen

42 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Flotho is een uitzonderlijk competente, betrouwbare en efficiënte makelaar.
In tegenstelling tot haar concurrenten van Engel & Völkers, ging zij heel ver in het bepalen van een eerlijke waardebepaling van de woning.
Mevrouw Flotho was ook buiten kantooruren altijd bereikbaar, heeft zich intensief met de woning beziggehouden en zeer goede ideeën ontwikkeld voor de marketing van de vrijstaande woning met oma-appartement.
Daardoor was ze in staat om het huis binnen korte tijd voor een eerlijke prijs te verkopen.
Met zo'n uitstekend dienstenpakket is de hoge makelaarscourtage ook passend.
22.11.2023Andreas Gossmann
Aanbeveling
Vanaf het begin was het proces transparant, klantgericht en begrijpelijk, met een hoge mate van ambitie en vriendelijkheid.
03.11.2023Anoniem
4,75 van 5
Aanbeveling
Goed voorbereide, ontspannen rondleiding door het gebouw. Open vragen werden snel beantwoord!
05.10.2023Karin König
Aanbeveling
Aangename indruk en competente uitstraling.
09.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Flotho biedt vriendelijke en competente ondersteuning.
15.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer professionele ondersteuning. Zeer toegewijd en oplossingsgericht.
11.10.2022S.Müller
09.09.2022Oliver Bartsch
Aanbeveling
We voelden ons erg goed verzorgd, heel erg bedankt.
02.08.2022Susanne B.
Aanbeveling
Bedankt voor een zeer competente en toegewijde realisatie in zeer korte tijd!
24.06.2022Anoniem
Aanbeveling
Sympathiek advies met veel betrokkenheid, geweldige presentatie van het onroerend goed en prijzenswaardige betrokkenheid bij de kwesties die niet gebruikelijk waren bij de molen, met name de kwesties van recht van overpad en naburig onroerend goed. We zullen bij u terugkomen als we weer een eigendomskwestie hebben in uw marktobservatiegebied. Bedankt voor de zeer vlotte en perfecte afhandeling ter plaatse, wat erg behulpzaam was als je er zelf niet bent.
31.05.2022Daniel Kadasch
Aanbeveling
Dit zijn de beste makelaars die ik ken. Vakkundig en betrouwbaar.
12.05.2022Holger Lommerzheim
Aanbeveling
Mevrouw Flotho en mevrouw von Oertzen zijn allebei supervriendelijke, professionele en zeer betrokken makelaars. Zeer oplossingsgericht en altijd prettig om mee te communiceren.
25.04.2022M.Dietz
4,00 van 5
Aanbeveling
Vriendelijk, goed bereikbaar, staan voor je klaar als je vragen hebt.
02.04.2022Anoniem
22.03.2022Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Wat beloofd wordt, wordt "geleverd".
Absolute naleving van deadlines, professioneel, maar geenszins gekunsteld, vriendelijk en zeer competent advies en ondersteuning.
Keer op keer!
21.03.2022Jürgen Oberdörster
Aanbeveling
Ik voelde me in goede handen en goed geadviseerd door mevrouw von Oertzen. Ze ondersteunde me in mijn zoektocht naar een nieuw huis en was altijd in staat om mijn ideeën en wensen te vervullen! Ze was altijd beschikbaar voor mij en stond altijd klaar met hulp en advies.
Mocht ik, tegen de verwachting in, weer op zoek zijn naar een nieuwe woning, dan weet ik nu al zeker dat ik de hulp van mevrouw von Oertzen zeker weer zou inroepen.
18.03.2022Anoniem
Aanbeveling
We kregen zeer competent, vriendelijk en correct advies! De toon was zeer respectvol en vriendelijk, zelfs tijdens bezichtigingen met de eigenaren. Flexibel in het plannen van afspraken. Ook in het weekend was je voor ons beschikbaar en werden afspraken mogelijk gemaakt. Dat was voor ons erg handig!
18.03.2022Monika Christ
4,93 van 5
Aanbeveling
Professionele en competente afhandeling gecombineerd met een vriendelijke en onopvallende houding. Niemand wordt overstelpt met sms'jes, maar op een feitelijke manier geïnformeerd. Er is een open oor en ondersteuning voor alle zorgen. Sommige eisen werden zelfs proactief behandeld voordat ik ze aan de orde stelde. Aangezien de verkoop van een woning voor mij ook een emotionele ervaring was, vond ik de fatsoenlijke manier van werken zeer betrouwbaar en geruststellend. Al met al was ik te allen tijde in zeer goede handen.
17.03.2022Anoniem
Aanbeveling
Heel erg bedankt, elke keer weer!
17.03.2022M. Steffens
Aanbeveling
Mevrouw Flotho was erg vriendelijk tegen ons en heeft alles voor ons verduidelijkt, heel erg bedankt
16.03.2022Anoniem

25.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Bergisch Gladbach

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Bergisch Gladbach zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!