Plastische Chirurgie, Augenlidstraffung, Haartransplantation

Contactgegevens
Die Privatklinik Acura ist seit mehr als 10 Jahren auf Plastische und Ästhetische Chirurgie spezialisiert und setzt auf schonende und innovative Behandlungsverfahren. Die Klinik befindet sich in der niederländischen Stadt Weert (Provinz Limburg)...

Contactgegevens

Organisatie

Toelichting

36 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Dr. van Loo levert fantastisch werk! Zijn consulten en behandelingen zijn echt een aanrader! Het team is ook super gedienstig! All round een geweldig team met topbehandelingen in een hele mooie & goed onderhouden praktijk!
02.05.2024Anoniem
4,20 van 5
Goed
Aanbeveling
Ze geven je het juiste advies voor het mooiste resultaat.
25.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik heb mijn borsten 3 weken geleden laten vergroten met 480 ml per kant. Ik ben nu al zo blij met het resultaat. Ik zou de kliniek 100% aanbevelen. Super aardig en vriendelijk personeel van de receptie tot de operatiekamer en een geweldige arts. Heel erg bedankt.
22.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik heb 3 Pigmentvlekken in mijn gezicht laten verwijderen en het resultaat is geweldig. Ik ben echt zeer tevreden!!
07.03.2024Martine
2,40 van 5
Eerlijk
Ik heb ruim 2 weken geleden een bovenooglidlift gehad bij dr. Wolff. Op de dag van de operatie moest ik ongeveer 45 minuten wachten in de behandelkamer, die was uitgerust met een eenvoudige bank, tot de ingreep eindelijk begon. De incisies werden gemarkeerd terwijl ik lag. Dat was een kwestie van ongeveer een minuut. De verpleegkundigen kletsten onophoudelijk tijdens de operatie. De operatie zelf was helemaal niet pijnlijk en was in ongeveer 20 minuten klaar. Ik kreeg nog een kopje koffie en toen kon ik vertrekken. De dagen erna waren goed. Ik had geen pijn en nauwelijks zwelling. Ik had alleen een beetje last van de pleister, waardoor ik mijn ogen bijna niet open kon doen. Vorige week werden de hechtingen verwijderd door een verpleegster. Het was een beetje pijnlijk omdat de hechtingen een beetje strak zaten en er niet gemakkelijk uitgetrokken konden worden. De arts zelf heeft niet eens naar zijn werk gekeken en het resultaat is een ramp. Ik weet dat het uiteindelijke resultaat pas over ongeveer 4 maanden zichtbaar zal zijn, maar ik heb nog nooit zoiets gezien. De naad is helemaal scheef en ik heb aan beide kanten een inkeping in mijn binnenste ooghoek. Het is onmogelijk uit te leggen. Ik heb een second opinion gehad en deze specialist is van mening dat er of te veel huid is verwijderd of dat de incisie niet goed is gemaakt. De hechting is ook te nasaal. Het zit ook erg strak als je omhoog kijkt. Ik ga er sterk van uit dat dit gecorrigeerd moet worden. Maar dan niet in deze kliniek. Het vertrouwen is weg.
09.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik heb in april een bovenooglidlift gehad en ben meer dan tevreden. De beste zorg zelfs na de ingreep, een fantastisch resultaat en de prijs-kwaliteitverhouding is onverslaanbaar! Ik kan het iedereen aanraden. Hartelijk dank voor het geweldige resultaat!
13.12.2023Iris Fritzen
Aanbeveling
In juni heb ik een lipo sculptuur gekregen van mijn buik maag en flanken, ik werd bij bij de intake goed opgevangen en gerustgesteld na een hoop zenuwen, na de ingreep krijg je begeleiding.
Dag na de ingreep belde ze hoe het ging .
Zwelling ging vrij snel weg , na een week ben ik gestart met de father lipo massage bij Lourdes in Weert.
Je moet er wel rekening mee houden dat je veel vocht kan vast houden dus drinken en juiste voeding is dan ook een goed advies.
Zorgen dat je een goeie faja compressie pak heb, na 2 weken heb ik een andere faja aangetrokken stage 2.
Ben nu 4 maanden verder en ik merk dat mijn lichaam nog aan het veranderen is, mijn tip geduld hebben.
Ik ben zeer tevreden had ik dit maar eerder gedaan.
Ben super blij nu met mijn lichaam.
17.10.2023Claudia
Aanbeveling
Vandaag heb ik een liposuctie gehad aan mijn knieën, binnenkant OS, bovenbuik, onderbuik en zijkanten, ook wel bekend als heupgoud :-)
Ik heb nauwelijks pijn, nou ja, de verdoving werkt nog, maar het gaat heel goed.
Alles ging van A tot Z geweldig. Ik zie de resultaten pas over 6 weken. Al het personeel is heel aardig en Dr Pascal Duijsters is gewoon geweldig! Je voelt je er heel goed verzorgd.

Ik kan het Acura Centrum van harte aanbevelen.

Groeten
Nicole
02.10.2023Nicole
Aanbeveling
Ik ben een week geleden bij dr. Oded Wolff geweest voor een bovenooglidlift en ik ben nu al helemaal weg van het resultaat. De procedure was ongecompliceerd en zeer aangenaam voor mij. Hij legde me alles tot in detail uit en informeerde me over alles tijdens het voorbereidende consult. Ik had een beetje respect voor het feit dat ik wakker was tijdens de procedure, maar dat was geen enkel probleem. Ik heb geen pijn gevoeld tijdens de ingreep of erna. De verpleegsters en assistenten in de kliniek zijn ook heel vriendelijk en het was een heel aangenaam verblijf. Na een week was het al goed genezen en ik zou deze kliniek 100% aanbevelen.
11.07.2023Denise
Aanbeveling
Wat kan ik nog meer zeggen? Ik zou gewoon door kunnen gaan met de welgemeende lof uit de vorige recensies. Maar ik zal het kort houden: ik ben gewoon blij en gelukkig en voel me weer vrij. Ik draai me niet meer om als mensen me op straat tegenkomen om de wallen onder mijn ogen en de hangende oogleden die ik voor de operatie nog had, te verbergen. Mijn motto is nu om mensen vrolijk en goedgehumeurd te benaderen.
Ik vind het gewoon vervelend dat ik zo lang heb geaarzeld. Zeker een kliniek waar je zonder aarzelen op kunt vertrouwen.
12.06.2023Anoniem
Ik zou Acura Medisch Centrum
altijd aanraden!
Ik ben zeer tevreden over alles van de kliniek.
Vooral over het werk van Dr Wolf.
07.05.2023Marion
Aanbeveling
Ik ben in juli 2022 voor een lift van mijn bovenste en onderste ledematen geweest en ik ben er erg blij mee. Ik zou het zo weer doen, het personeel en alles eromheen was geweldig, je voelt je vanaf het begin goed verzorgd.
22.03.2023Sabine Bosmans
Aanbeveling
Ik heb een ooglift laten doen, zeer goed consult. Het resultaat is 100 procent indrukwekkend, geen complicaties. Ik zou de kliniek 100 procent aanbevelen. Ik heb ook voor de 2e keer Botox laten inspuiten en ik raad het ten zeerste aan.
18.12.2022Peter Milski
4,60 van 5
Aanbeveling
Heb een ooglidcorrectie boven oogleden laten doen,met onder loogleden met co2 laser behandeling voor de wallen die ik had.Ik raad het iedereen aan!
22.11.2022Anoniem
Aanbeveling
De Acura Kliniek werd me aanbevolen door een zeer goede schoonheidsspecialiste in MG nadat ik een ooglaserbehandeling had ondergaan.
Ik was op zoek naar een kliniek die mijn gezichtsveldbeperking (die niet werd vergoed door de ziektekostenverzekering) kon behandelen met een bovenooglidlift.
Wat kan ik zeggen:
Ik voelde me goed en deskundig verzorgd vanaf het 1e consult tot de bovenooglidlift en de nazorg. Het hele team is vriendelijk en beschikbaar om vragen over de behandeling te beantwoorden.
Van mij een duidelijke aanbeveling!
Veel dank aan de Dr en zijn team.
04.11.2022Katja
Aanbeveling
Hallo allemaal. Ik kom uit de buurt van Düsseldorf. Ik heb op 30 mei mijn ooglidlift gehad en ben meer dan tevreden. Ik ben dolgelukkig dat ik het heb laten doen. Ik kan de kliniek van harte aanbevelen. Ik werd heel hartelijk ontvangen en kreeg zeer gedetailleerde informatie over de risico's enz. Iedereen daar is super aardig, zorgzaam en zeer professioneel. De dag na de operatie werd ik nog een keer persoonlijk gebeld en werd er geïnformeerd naar mijn gezondheidstoestand. Gewoon geweldig 👍 Ik zou er zo weer heen gaan. De prijs-kwaliteitverhouding is gewoon onverslaanbaar en het resultaat is meer dan uitstekend 🥰 Geweldige kliniek ♥️
18.08.2022Jenny
Aanbeveling
Ik ben nu voor de tweede keer geopereerd bij Acura in Weert.
De eerste operatie was een ooglidlift en daar was ik erg blij mee. Altijd vriendelijke contactpersonen, zorgzame verpleegkundigen, een hele fijne verkoeverkamer met een verwarmd bed en dokter Pascal is sowieso geweldig.
De tweede operatie was vier weken geleden en ik heb op 69-jarige leeftijd mijn nek laten straktrekken.
Nou, het is niet voor lafaards, maar zoals altijd, goede informatie, uitstekende zorg en Dr Pascal geeft je zijn mobiele nummer voor beide operaties en je kunt op elk moment contact met hem opnemen na de operatie. Ik heb dit getest. Alles genas goed, wat mij ook aanzette tot het schrijven van deze review.
25.07.2022Brigitte H. Küppers
Aanbeveling
5 sterren zijn volledig verdiend. Ik voelde me altijd op mijn gemak. Professioneel advies en een super aardig team. Ik ben erg blij met mijn resultaten. Nogmaals heel veel dank aan Dr Pascal Duijsters en zijn team. LG Sarah
11.07.2022Sarah Niewerth
Aanbeveling
Wurde sehr gut beraten. Super Ergebnisse. Empfehlenswert. Immer wieder.
25.04.2022Lilia
Aanbeveling
In juli 2020 ging ik naar Pascal voor een liposuctie van mijn boven- en onderbuik.
Alles verliep op rolletjes, goede organisatie en een leuk team.
Ook de dagen erna stond het team telefonisch voor me klaar, zelfs Pascal belde nog een keer om te informeren!
En natuurlijk ben ik ook heel blij met het resultaat!

Bovendien zijn de prijzen veel gematigder dan in Duitsland.
Een duidelijke aanrader voor mij!
Net vandaag heb ik mezelf weer in Pascal's handen gelegd vanwege 2 grote vervelende lipomen op mijn dijen en heb ik de kans gegrepen om liposuctie te laten doen aan mijn binnenkant van de dijen!
10.02.2022Anett

54 beoordelingen op Google Maps

02.10.2024
Een beoordeling indienen

Uw bericht aan Acura Medisch Centrum

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

* Alle beoordelingen en ervaringen over Acura Medisch Centrum zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 15.04.2019  |  Laatst bijgewerkt: 23.10.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!