Richtlijnen herzien

Expert Systems AG beheert ProvenExpert.com, een platform dat klanten de mogelijkheid biedt om uitgebreide en gedetailleerde feedback te geven over producten en diensten die ze hebben gebruikt. Alle beoordelingen zijn welkom - zolang ze objectief en eerlijk zijn. Om het kwaliteitsniveau waar we bekend om zijn geworden te garanderen, eisen we dat alle product- en dienstbeoordelingen aan de volgende richtlijnen voldoen:

1. Wil je feedback geldig zijn, dan moet je het product of de dienst die je beoordeelt daadwerkelijk hebben gebruikt. Wanneer je een recensie of beoordeling indient, verklaar je dat dit het geval is. Het geven van feedback over producten of diensten die u niet daadwerkelijk hebt gebruikt, is uitdrukkelijk verboden.

2. Je hebt de mogelijkheid om persoonlijke gegevens te verstrekken bij je beoordelingen of om anoniem te blijven. Als u besluit om uw naam bij een recensie te vermelden, moet u er rekening mee houden dat deze samen met de betreffende recensie op onze website kan worden weergegeven. Het verstrekken van onjuiste of misleidende persoonlijke gegevens bij beoordelingen is echter in alle gevallen verboden. Het indienen van beoordelingen onder een valse identiteit is in het bijzonder niet toegestaan.

3. U verleent Expert Systems AG de niet-exclusieve, wereldwijde, tijdelijke en tekstueel onbeperkte rechten om de door u gemaakte beoordelingen te gebruiken en te exploiteren. Dit omvat ook het recht om uw feedback te wijzigen, dupliceren, verzenden, publiceren en verbeteren, evenals het recht om de gebruiksrechten over te dragen aan derden zonder recht op vergoeding. De overdracht van rechten blijft onaangetast als deze overeenkomst om welke reden dan ook wordt beëindigd.

4. U garandeert dat u gemachtigd bent om de rechten (zie clausule 3) met betrekking tot de door u geplaatste inhoud te verlenen en dat de auteursrechten, handelsmerkrechten of andere intellectuele eigendomsrechten van derden hierbij niet worden geschonden. Bovendien is het verboden om inhoud te plaatsen die lasterlijk van aard is of die oproepen bevat tot geweld, racistische of seksistische uitspraken, propaganda, openlijke of verkapte reclame, of de persoonlijke gegevens van derden (in het bijzonder hun naam, telefoonnummer, privéadres, e-mailadressen, enz.

5. We behouden ons het recht voor om op elk moment en zonder opgaaf van reden recensies te blokkeren of te verwijderen. Dit geldt in de eerste plaats wanneer de principes in deze richtlijnen zijn geschonden.

Heb je vragen over onze recensierichtlijnen?

Stuur ons een e-mail op support@provenexpert.com of neem contact op via Facebook, Twitter, XING, of LinkedIn. We beantwoorden graag al je vragen.
ProvenExpert.com heeft 4,50 van de 5 sterren 5610 Beoordelingen op ProvenExpert.com
Algemene voorwaarden  |  Privacybeleid  |  Kwaliteit  |  Wettelijke kennisgeving  © 2011 - 2024 Expert Systems AG