Kwaliteit

Kwaliteitsgarantie heeft voor ProvenExpert de hoogste prioriteit. Bij het waarborgen van onze Algemene voorwaarden en Beoordelingsrichtlijnen leggen wij bijzondere nadruk op het behartigen van de belangen van onze gebruikers:

• Dienstverleners en bedrijven (geregistreerde profielhouders);
  • Indieners van feedback van klanten (evaluaties, beoordelingen en waarderingen); en
  • internetgebruikers die op zoek zijn naar informatie over geregistreerde serviceproviders of bedrijven.

ProvenExpert is geen beoordelingsplatform gebaseerd op een geclassificeerde bedrijvengids; ProvenExpert geeft zijn profiel eigenaren onafhankelijkheid met betrekking tot het gebruik van klantenfeedback. Elk ProvenExpert-profiel wordt aangemaakt door de respectieve eigenaar, niet door ProvenExpert. De profielhouder is verantwoordelijk voor de inhoud van het profiel. Evaluaties, beoordelingen en waarderingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze opstellen en indienen.

De Profieleigenaar kan zelf bepalen hoe klantenfeedback wordt verzameld en ingediend: (1) door middel van e-mailuitnodigingen; (2) door enquêtelinks te publiceren op webpagina's of sociale netwerken; (3) door enquêtes te publiceren op Facebook-profielen; (4) door middel van mondelinge uitnodigingen met toegangscodes die kunnen worden ingevoerd op de websites ProvenExpert.com/expert-rating en ProvenExpert.com; en/of (5) door middel van de Profieleigenaar die profielbezoekers toestaat om evaluaties in te dienen door zijn of haar profielinstellingen te wijzigen.

ProvenExpert biedt onder andere een basis voor interne kwaliteitsborging. Daarnaast kunnen profielhouders hun profielen en ProvenExpert-waarderingszegels publiceren voor reclamedoeleinden. Indien toegestaan door de profielhouder, kan er contact worden opgenomen met de profielhouder en kunnen toegangscodes direct worden ingevoerd of opgevraagd. Toegangscodes kunnen ook worden afgedrukt op enquêtekaarten om aan anderen te geven.

Feedback van klanten wordt gegeven door middel van gestandaardiseerde online enquêtes. Deze enquêtes zijn ontwikkeld door experts uit de sector op basis van evaluatiemethoden die gebruikt worden in kwalitatieve competentiebeoordelingen. Ze zijn speciaal op maat gemaakt voor elk vakgebied en geoptimaliseerd op basis van uitgebreide tests. Elke enquête bevat tot 60 sectorspecifieke competentiecriteria. De relatie tussen deze criteria en het respectievelijke onderwerp van de enquête wordt bepaald door de eigenaar van het profiel. Profielbeheerders kunnen ook beslissen welke categorieën en competenties worden bevraagd, toegangscodes aanpassen en enquêtes onderbreken of verwijderen.

ProvenExpert accepteert alleen geverifieerde feedback van klanten:

• Samenstellers van feedback moeten bevestigen dat ze gebruik hebben gemaakt van de diensten van de dienstverlener of het bedrijf dat wordt beoordeeld.
  • Samenstellers van feedback moeten de algemene Richtlijnen voor beoordeling en Privacybeleid van ProvenExpert accepteren.
  • Als de geldigheid van de door de componist verstrekte informatie nog niet is bevestigd door de profielhouder door middel van een uitnodiging of toestemming per e-mail, moet de componist dit doen: ofwel (1) per e-mail; (2) door middel van een sociaal netwerkaccount (LinkedIn, Xing, Facebook); of (3) door middel van zijn ProvenExpert-account.
  • Samengevoegde beoordelingen moeten worden geverifieerd en moeten overeenkomen met het werkterrein van de profieleigenaar. Dit betekent dat beoordelingen moeten worden bevestigd en geverifieerd door de beoordelaar door een e-mailadres op te geven, in te loggen op de beoordelingswebsite of door gebruik te maken van een social media account, en dat ze moeten verwijzen naar diensten die overeenkomen met de activiteit die wordt vermeld op ProvenExpert.
  • Feedback van klanten die niet is bevestigd, wordt niet doorgestuurd naar de eigenaar van het profiel en wordt niet gepubliceerd.
  • Elke samensteller van feedback mag maar één keer deelnemen aan een bepaalde enquête.
  • Eigenaars van profielen mogen niet deelnemen aan hun eigen onderzoeken.
  • Wegwerp e-mailadressen of wegwerp e-mailadressen worden niet geaccepteerd voor het indienen of verifiëren van feedback van klanten.

De eigenaar van het profiel wordt automatisch per e-mail op de hoogte gebracht van nieuwe feedback van klanten.

Profieleigenaars kunnen feedback van klanten afzonderlijk of als geheel analyseren en kunnen aangeven welke beoordelingen openbaar worden weergegeven. Als de eigenaar van een profiel ervoor kiest om niet al zijn of haar beoordelingen te publiceren, wordt de weergave van zijn of haar openbare profiel en beoordelingszegel aangepast om transparantie te behouden. Meer informatie is beschikbaar in onze FAQ's.

Om misbruik van het platform te voorkomen, behoudt ProvenExpert zich het recht voor om feedback van klanten en profielen die niet voldoen aan de Algemene Voorwaarden te verwijderen. Dit omvat in het bijzonder de volgende redenen:

• aanstootgevende inhoud;
  • valse informatie; en/of
  • verdenking van manipulatie.

Als een ProvenExpert-profiel of -recensie wordt verdacht van het schenden van de Algemene Voorwaarden, kan dit te allen tijde direct worden gerapporteerd aan ProvenExpert.

ProvenExpert houdt zich aan de modernste webstandaarden en monitort voortdurend de activiteit op de website om het hoogste niveau van gegevensbeveiliging te kunnen bieden. Gegevensoverdracht voor het verzenden van klantenfeedback, evenals niet-publieke ProvenExpert-profielen, worden beschermd door SSL-encryptie. Wij geven geen gegevens door aan derden. Lees voor meer informatie ons Privacybeleid of neem contact op met onze gegevensbeveiligingsbeheerder.

Heb je vragen over onze kwaliteitsgarantie?

Stuur ons een e-mail op support@provenexpert.com of neem contact op via Facebook, Twitter, XING, of LinkedIn. We beantwoorden graag al je vragen.
ProvenExpert.com heeft 4,50 van de 5 sterren 5610 Beoordelingen op ProvenExpert.com
Algemene voorwaarden  |  Privacybeleid  |  Kwaliteit  |  Wettelijke kennisgeving  © 2011 - 2024 Expert Systems AG