Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Controleerbaarheid

7 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,53 van 5
Aanbeveling
Mr Köster is een coole banger!!!
5 sterren!
02.06.2023Volker Blume
Aanbeveling
We werden perfect verzorgd door de heer David Köster. Alle vragen werden snel beantwoord, ongeacht het tijdstip. De heer Köster ging altijd snel om met onze zorgen. Echt een geweldige makelaar die zijn klanten begrijpt en het beste uit hen probeert te halen. We waren zeer tevreden over de service en zouden poll Immobilien aanbevelen aan anderen.

Met vriendelijke groet

Amrei Suhr
24.04.2023Amrei Suhr
2,20 van 5
Eerlijk
Helaas werd er veel beloofd en vervolgens niet waargemaakt, na bezichtigingen was er soms niet eens feedback, al met al een vrij slechte of volledig ontbrekende communicatie.
02.12.2022Anoniem
4,78 van 5
Aanbeveling
We waren zeer tevreden met de verkoop van ons huis in Aurich en zouden Von Poll Immobilien keer op keer gebruiken.
13.02.2020Anoniem

03.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Aurich / Ostfriesland

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Aurich / Ostfriesland zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 24.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!