Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 350 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed met een...

Contactgegevens

Uitleg

13 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,74 van 5
Aanbeveling
Zeer professionele service, ondersteuning van hoog kaliber en zeer toegewijd personeel
22.02.2024Anoniem
4,40 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Landsiedel was opnieuw een betrouwbare en competente contactpersoon voor ons en het proces van het vinden van een huurder en het sluiten van de huurovereenkomst was niet alleen succesvol, maar ook professioneel en soepel voor ons. De voor de verhuur voorbereide exposé was zeer aantrekkelijk vormgegeven.
17.02.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Colombo heeft de verkoop van mijn appartement zeer goed afgehandeld, van de organisatie, de beschikbaarheid in alle zaken en het hoge niveau van motivatie. Alles was zeer professioneel, klantgericht en goed doordacht!
17.07.2023Maik Wegener
VON POLL IMMOBILIEN Bad Homburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Bad Homburg :
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
Mevrouw Vier heeft ons professioneel geadviseerd en ervoor gezorgd dat alles soepel verliep.
Dankzij haar zeer goede kennis van de markt vond ze snel een geschikte koper en bespaarde ze ons een langdurig verkoopproces.
een langdurig verkoopproces.
Veel dank van onze kant aan mevrouw Vier en haar collega's.
05.06.2023Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
De pragmatische en sympathieke service van mevrouw Anette Rossbach tot aan het einde, dat wil zeggen de voortdurende ondersteuning tot aan het overdrachtsprotocol en de sleuteloverdracht, was zeer overtuigend.
16.12.2021Anoniem
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en vriendelijk advies. Beschikbaarheid was altijd erg goed.
06.10.2021Sabine Stöhr

16.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Bad Homburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Bad Homburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!