Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitleg

16 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Bockrath H.
We hebben altijd competent en vriendelijk advies gekregen van de heer Hippe over al mijn vragen met betrekking tot de marktprijsbepaling van ons onroerend goed. De heer Hippe nam veel tijd om ons eigendom ter plaatse te inspecteren en te taxeren. Een lijst met cijfers, gegevens en feiten over ons eigendom werd op een snelle afspraak in zijn kantoor toegelicht en persoonlijk overhandigd. Deze service was gratis. Persoonlijk kan ik het ten zeerste aanbevelen.
16.04.2024Bockrath Heinrich
Aanbeveling
Mevrouw Safak behandelde mijn problemen zeer deskundig en snel, was altijd beschikbaar en erg vriendelijk.
26.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Schmidt was een zeer vriendelijke en betrouwbare makelaar. Ze had altijd een open oor en was altijd in staat om al onze vragen te beantwoorden. We hadden altijd het gevoel dat we in goede handen waren. Ik was erg tevreden over haar en kan haar alleen maar aanraden.
09.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze contactpersoon, de heer Hippe, was een uitstekende adviseur en bemiddelaar in onze belangen. Hij was altijd beschikbaar voor ons en stond altijd klaar met hulp en advies. We hadden het volste vertrouwen in hem en zouden hem zonder voorbehoud aanbevelen.
08.12.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Hippe stond zonder uitzondering open voor al mijn vragen en probeerde altijd informatie te verkrijgen en trad op als tussenpersoon. VON POLL IMMOBILIEN kenmerkt zich door ervaring, waardering en een zeer hoge mate van klantgerichtheid. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik in goede handen was en nog steeds ben.
Hartelijk dank voor alles!
02.10.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Hippe is uiterst vriendelijk, betrouwbaar en betrouwbaar. De woning was in recordtijd bij de juiste koper, alles liep op rolletjes, perfect.
Aanbeveling
De verantwoordelijke makelaar, mevrouw Elisabeth Hartmann, heeft ons meer dan een jaar lang met grote vastberadenheid uitstekend ondersteund bij de marketing van een moeilijke woning en heeft uiteindelijk een fantastisch verkoopresultaat opgeleverd.
07.06.2022Gerhard Ottinger
Aanbeveling
Ik was vooral onder de indruk van haar inzet en hoeveel hart ze in haar werk legt
20.05.2022Stefan Burkhardt
4,85 van 5
Aanbeveling
Over het algemeen kan ik von Poll Immobilien zeker aanbevelen, dat heb ik al gedaan.
Ik kan de taxatie niet vergelijken met hoe het zou zijn gegaan met een ander makelaarskantoor, maar we waren zeker zeer tevreden.

Groeten aan Dillingen, in het bijzonder aan mevrouw Hartmann

Peter & Angelika Baumann
24.02.2022Familie Baumann
Aanbeveling
De ondersteuning door de heer Hippe was zeer competent. Hij was altijd vriendelijk en zeer behulpzaam, dus ik had het gevoel dat ik in zeer goede handen was. De woning was zeer snel verkocht. Ik zou "von Poll Immobilien" aan anderen aanbevelen.
02.12.2021Gay
Aanbeveling
Het beste wat ons had kunnen overkomen was de gunning van het contract aan de heer Hippe - we kunnen ons geen betere ondersteuning met optimalere doelstellingen voorstellen.

J.+.E.Gschoßmann

01.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Dillingen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Dillingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!