Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitleg

8 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,55 van 5
Aanbeveling
Mijn dank gaat uit naar mevrouw Friedsam van Von Poll Immobilien . Haar ondersteuning bij de aankoop van mijn huis was uitzonderlijk. Haar expertise, professionaliteit en betrokkenheid maakten het proces soepel. Ze was altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en waardevol advies te geven. Ik ben zeer tevreden en zou mevrouw Friedsam ten zeerste aanbevelen als makelaar.
11.01.2024Nursel Isik
1,40 van 5
Slecht
Ik vind dat ik slecht en dubieus advies heb gekregen van mevrouw Friedsam toen ik de auto kocht. Het zou nuttig voor mij zijn geweest als ze me had verteld dat ze mijn gedetailleerde vragen niet betrouwbaar kon beantwoorden, maar dat een expert nodig zou zijn. Uiteindelijk was de kelder vochtig, de verwarming veel ouder dan in de woningbeschrijving stond, de serre lekte, enz. Het is jammer dat de belangen van de verkopers hier centraal leken te staan. Absoluut geen aanbeveling van mij. Kreeg ik steun van het von Poll-centrum? Nee!
24.12.2023Markus Schumacher
Aanbeveling
Mevrouw Friedsam heeft ons de hele tijd goed begeleid
06.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Dit is de tweede keer dat ik mevrouw Friedsam van von Poll Immobilien Gummersbach opdracht heb gegeven voor de verkoop van een huis en ook deze keer ben ik zeer tevreden. Mevrouw Friedsam is zeer toegewijd en heeft dankzij haar persoonlijke inzet mijn huis voor een goede prijs verkocht. Ik kan Von Poll Gummersbach met volle overtuiging aanbevelen en wil van deze gelegenheid gebruik maken om haar nogmaals te bedanken!
24.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Vanwege de toegewijde, maar niet uitputtende manier van werken van mevrouw Friedsam.
22.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Friedsam en haar team in het bijzonder schitterden niet alleen met hun inzet bij de verkoop van onze woning, maar behaalden ook een zeer goede prijs voor de woning.

Hartelijk dank daarvoor!

21.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Gummersbach

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Gummersbach zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 14.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!