Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Professioneel gedrag

7 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,84 van 5
Aanbeveling
Hartelijk dank, mevrouw Englert en uw team, voor het uitstekende werk bij de verkoop van onze EFH! Uw deskundige analyse van het onroerend goed, hulp bij het verkoopklaar maken van het onroerend goed, voorbereiding van een optimaal exposé, doorzettingsvermogen, flexibiliteit en stressbestendigheid in de bezichtigingsfase tot aan de succesvolle verkoop zijn opmerkelijk. Mevrouw Englert, u bent een echte professional met hart voor uw vak!
10.04.2024Anoniem
4,00 van 5
Goed
Aanbeveling
De klantenservice was uitstekend, vooral voor mij als verkoper op afstand: van ondersteuning bij het vinden en inschakelen van de nodige dienstverleners (gebiedsberekening enz.) tot het ontvangen van reserveonderdelen en zelfs het ter plaatse installeren ervan, von Poll was altijd in staat om mij oplossingen aan te bieden.
Nogmaals graag gedaan!
31.07.2023Wolf-Henning
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over het advies dat we kregen van mevrouw Englert en haar dochter! Zo ongecompliceerd en vriendelijk zou je de afhandeling en begeleiding van een aankoop van een huis willen hebben. We kunnen haar alleen maar prijzen en zonder voorbehoud aanbevelen!
23.12.2021Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Haßfurt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Haßfurt :
Ganz lieben Dank für das tolle Feedback! Liebe Grüße
Aanbeveling
Speciale dank gaat uit naar mevrouw Maierhöfer, die vanaf het eerste contact tot en met de verkoop en de notarisatie van het contract zeer professioneel betrokken was en geweldig werk heeft geleverd.
23.11.2021Fink

31.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Haßfurt

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Haßfurt zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!