Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klanttevredenheid

10 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,89 van 5
Aanbeveling
De aan- en verkoop van de woning verliep vlot, rekening houdend met mijn belangen. Ik kan von Poll Immobilien Hilden/Haan te allen tijde aanbevelen.
18.03.2024Birkholz
VON POLL IMMOBILIEN Hilden/Haan Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hilden/Haan :
Liebe Frau Birkholz, vielen Dank für die tolle Bewertung. Die Vermarktung und die Zusammenarbeit mit Ihnen hat mir sehr viel Spass gemacht. Gerne jederzeit wieder.
Aanbeveling
Zeer betrokken en gezaghebbende vastgoedadviseurs
18.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Dit is de tweede keer dat de heer Gerressen ons uitstekend heeft begeleid bij de verkoop van een woning. Vanaf de taxatie tot en met de afronding bij de notaris stond hij ons zeer kundig terzijde.
08.05.2023Herr und Frau Klawitter
Liebe Eheleute Klawitter, vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ich stehe Ihnen sehr gerne jederzeit wieder zur Verfügung.
Aanbeveling
We hebben onze flat verkocht met de hulp van de heer Gerressen van Poll Immobilien Haan. Vanaf het eerste contact tot en met de notariële akte kregen we een betrouwbaar, vriendelijk en professioneel advies. Ongecompliceerde afspraken en zorgvuldige selectie van geschikte kandidaat-kopers kenmerkten de vertrouwensvolle samenwerking met de heer Gerressen.
17.03.2023Monica K.
Hallo Frau K. vielen lieben Dank für Ihre tolle und umfangreiche Bewertung. Auch mir hat die Zusammenarbeit mit Ihnen sehr viel Spaß gemacht. Gerne jederzeit wieder.
Aanbeveling
De heer Gerressen is een professionele, serieuze, betrokken en betrouwbare makelaar. Een echte aanrader. Hartelijk dank voor uw steun.
28.11.2022Frau Möllemann
Sehr geehrte Frau Möllemann, vielen herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung. Beste Grüße
Aanbeveling
Zeer hartelijke begeleiding, naast de expertise over de woning ook met veel persoonlijke tips over de nieuwe woonplaats! Wij waren zeer tevreden over de service van de heer Gerressen en zijn team
20.09.2022Anoniem
Lieber Bewerter, vielen Dank für die tolle Bewertung.
Aanbeveling
Perfecte bediening - precies zoals het hoort.
15.09.2022M.L.
Hallo M.L. vielen Dank für die tolle Bewertung. Auch mir hat die Zusammenarbeit mit Ihnen sehr viel Spass gemacht.
4,89 van 5

19.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hilden/Haan

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hilden/Haan zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 07.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!