VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk

9 Beoordelingen

55 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
We hadden een heel prettig contact met de heer Krohe. Hij is zeer punctueel en competent. Een echte aanrader.
03.05.2024Diana Vartanov
VON POLL IMMOBILIEN Kirchheim unter Teck Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Kirchheim unter Teck :
Vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung!
Aanbeveling
We hebben de heer Krohe en zijn collega leren kennen als uiterst sympathieke, vriendelijke en zeer bekwame makelaars. We hebben het uitgebreide advies van de heer Krohe gewaardeerd en bovenal heeft hij zich serieus en uitgebreid verdiept in de individuele situatie en heeft hij oog voor de essentie.
We kunnen en zullen jullie aanbevelen bij anderen. Olly en Manfred Buck
21.04.2024Anoniem
Liebe Famiie Buck, es freut mich sehr wenn ich Ihnen in solch einer wichtigen Situation helfen konnte. Wir, das VON POLL Team in Kirchheim, wünscht Ihnen und Ihrer Familie alles erdenklich Gute für die Zukunft!
Aanbeveling
Onroerend goed kan een rol spelen als kapitaalinvestering of als woongebouw dat het kader vormt voor je eigen huis, maar in elk geval vertegenwoordigt het een waardevol bezit. Verantwoordelijk handelen vereist altijd een correcte en realistische taxatie als eerste stap - we ontvingen zo'n taxatie van de heer Krohe - VON POLL IMMOBILIEN Shop Kirchheim unter Teck - hartelijk dank hiervoor. De kwaliteit van het advies en de taxatie heeft ons ertoe aangezet om in dit vroege stadium van de planning een korte recensie te schrijven (deel 2 in het geval van toekomstige makelaardij). Een hoge mate van professionaliteit die onopvallend wordt aangeboden is al een groot genoegen. Een bijzonderheid moet echter worden benadrukt: de deskundigheid van de heer Krohe wordt merkbaar versterkt door kennis met jarenlange ervaring in het bedrijfsleven en de financiële sector - wat een algehele beoordeling mogelijk maakt "vanuit één bron", om zo te zeggen.
Herbert Schlender, Kirchheim
24.03.2024Herbert Schlender
Vielen herzlichen Dank für diese tolle Bewertung. Es freut mich immer sehr wenn unsere Kunden einen konkreten Nutzen mitnehmen und darauf basierend wichtige Entscheidungen vorbereiten und treffen können. Ich wünsche Ihnen dafür gute Gedanken. Gerne stehe ich auch weiterhin für Sie zur Verfügung! Herzlichst, Michael Krohe
Aanbeveling
Zeer prettige samenwerking met VON POLL IMMOBILIEN in januari 2024, ook al was de koopovereenkomst niet rond. Mevrouw Sachs heeft ons hier geadviseerd en indruk op ons gemaakt door haar professionele, empathische en buitengewoon betrokken manier van werken. De samenwerking was altijd gebaseerd op opmerkelijke bereikbaarheid en reactietijd, hoge transparantie en veel begrip voor elkaar. Het zou ons een groot genoegen zijn als we bij verdere objecten in onze portefeuille opnieuw met VON POLL IMMOBILIEN, en in het bijzonder met mevrouw Sachs, zouden kunnen samenwerken.
Met vriendelijke groeten
04.02.2024B. P.
4,60 van 5
Aanbeveling
Zeer competent en altijd vriendelijk advies.
Zeer goede ondersteuning vanaf het aanbod van de woning via de bezichtigingen tot en met de begeleiding naar de notaris.
Voortdurende informatie over de voortgang van de individuele bezichtigingen.
We waren zeer tevreden over de samenwerking met mevrouw Sachs.
03.02.2024Matthias Boeck
Aanbeveling
Vorige maand heb ik mijn appartement in Kirchheim verkocht via Von-Poll-Immobilien.
Vanaf de eerste gezamenlijke bezichtiging van de woning was ik zeer tevreden over het competente advies dat ik kreeg van mevrouw Sachs en de heer Krohe van het filiaal in Kirchheim.
Hun deskundigheid en grote betrokkenheid bij de marketing en de organisatie van de verkoop waren zeer effectief en maakten grote indruk op mij.
Mevrouw Sachs en de heer Krohe hebben voor elk detail gezorgd, zodat niet alleen het sluiten van het contract, maar ook de daaropvolgende overdracht soepel en naar ieders tevredenheid in recordtijd verliep.
Hartelijk dank voor deze geweldige ondersteuning tijdens het hele verkoopproces!
20.12.2023Anoniem
Aanbeveling
De bemiddeling van de woning die ik kocht werd uitgevoerd met veel empathie voor de speciale situatie.
De communicatie was zeer nauwkeurig en ongelooflijk snel.
Er zaten slechts 1,5 week tussen de bezichtiging en de notarisafspraak!
We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om je nogmaals te bedanken.
We doen graag weer zaken met jullie voor de volgende woning.
07.12.2023Klaus Korschinek
Aanbeveling
Deskundigheid, kwaliteit en hartelijkheid - dit alles kenmerkt het team van Von Poll Immobilien in Kirchheim unter Teck. Ik ben absoluut tevreden en kan de service van de heer Krohe en mevrouw Sachs alleen maar van harte aanbevelen!
06.12.2023M.J.
Aanbeveling
We hebben ons droomhuis gevonden bij Von Poll Immobilien.
Mevrouw Sachs heeft ons gedurende het hele proces met raad en daad bijgestaan en we konden te allen tijde volledig op haar vertrouwen.
Professioneel, competent en zeer persoonlijk.
Het had niet beter kunnen gaan.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor de heer Krohe, die altijd beschikbaar was om onze vragen te beantwoorden.
Een echte aanrader!
04.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Sachs en de heer Krohe brachten ons huis met veel enthousiasme, hoge professionaliteit en voorbeeldige service op de markt en verkochten het met succes. Van de eerste ontmoeting tot de afsluiting, helemaal top!
03.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Mijn ervaring met Poll Immobilien was zeer goed: snel, vriendelijk, deskundig, ...
In tegenstelling tot wat op het eerste gezicht lijkt (villa's en vakantiewoningen aan de Middellandse Zee), ben je ook met je oude huis in het dorp bij Poll in goede handen en wordt er gewetensvol en vakkundig voor je gezorgd (in mijn geval door de heer Krohe).
Vriendelijke groeten uit Nürtingen
E. H.
19.11.2023Anoniem
Ganz herzlichen Dank für Ihre Zeilen. In der Tat bemühen wir uns als Vermittlungsdienstleister hier im Schwäbischen mindestens genauso intensiv um unsere Kunden als in wärmeren Gefilden. Natürlich stehen wir jedem anderen “Schwaben” ebenfalls mit Rat und Tat zur Verfügung!
Aanbeveling
Zeer professionele aanpak, prettig en betrouwbaar contact. Begrijpelijke redenering over taxatie en bod.
16.09.2023Anoniem
Vielen herzlichen Dank für Ihre Kommentare zu unserem Dienstleistungsanspruch. Wir wünschen Ihnen das Allerbeste für Ihre weiteren Planungen!
Aanbeveling
Mevrouw Sachs reageerde zelfs onmiddellijk op een e-mail op zondag, top
10.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Vriendelijke houding met deskundigheid en kennis over het huis. Veel vragen werden beantwoord. Hartelijk dank mevrouw Sachs
06.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik heb informatie ingewonnen over twee appartementen bij Von Poll in Kirchheim.
Dit is nieuw terrein voor mij omdat ik nog maar aan het begin van mijn zoektocht sta en nog erg onzeker ben. De heer Krohe nam veel tijd voor mij in een lang telefoongesprek en adviseerde mij niet alleen in detail over de woningen, maar ook over de bijbehorende parameters met betrekking tot een aankoop, met inbegrip van de procedure voor het doen van bankonderzoeken. Ik wil vooral zijn empathische en zeer betrouwbare manier benadrukken. Bedankt voor het geweldige advies.
31.08.2023V.S.
Aanbeveling
Zeer bekwaam en vriendelijk. Uitstekende kennis van de markt. Super service (bijv. vrije marktprijzen).
26.08.2023David B.
Aanbeveling
Mevrouw Sachs voorziet klanten van uitgebreide informatie over de eigendommen en heeft veel expertise over de markt en de eigendommen. Ze probeert voor elke klant een passende oplossing te vinden, dat wil zeggen een woning. Ik wil vooral benadrukken dat ze buiten de gebaande paden denkt en kijkt of de woning daadwerkelijk bij de kopers past en erop wijst dat de financiële zaken vooraf opgehelderd moeten worden.
Ik vond haar betrouwbaar en authentiek, met een persoonlijke houding en het geven van een of twee nuttige tips. Ik kan mevrouw Sachs alleen maar aanbevelen.
18.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Door zeer speciale omstandigheden slaagde het Poll Kirchheim team erin om de verkoop van begin tot einde af te handelen met buitengewone gevoeligheid, grote ervaring en unieke professionele expertise,
de verkoop van begin tot eind.
In ons geval had niemand anders deze moeilijke uitdaging tot zo'n grandioos einde kunnen brengen.
Altijd beschikbaar, altijd vriendelijk, geen afstand te ver en altijd met een glimlach.
Van de eerste bezichtigingsafspraak tot het tekenen bij de notaris, er is maar één ding: professionaliteit in alle zaken!
Dat is wat dit makelaarskantoor kenmerkt.
Mevrouw Sachs en de heer Krohe hebben van hun beroep hun roeping gemaakt en nog nooit heb ik zulke geweldige mensen ontmoet die hun werk 1000% met zoveel zorg, voorzichtigheid en persoonlijke betrokkenheid doen!
Mijn oprechte dank daarvoor!
Ik wens het team van Poll Kirchheim het allerbeste.
Anonieme
13.08.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Krohe heeft ons zeer goed geadviseerd bij de classificatie en taxatie van mijn onroerend goed ten behoeve van estate planning, met deskundigheid en zijn zeer aangename, vriendelijke manier. De taxatie werd ook snel gemaild, zeer gedetailleerd en begrijpelijk.

Zeer goede communicatie, zeer professioneel, zeker aan te bevelen.
We zijn zeer tevreden. Hartelijk dank
11.08.2023Natalie
Aanbeveling
Zeer professionele houding en uitstekende expertise. We voelden ons erg op ons gemak.
10.08.2023Volker
45 Recensies van
1 andere bron
45 beoordelingen op Google

10.05.2024
Een beoordeling indienen

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Kirchheim unter Teck

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Kirchheim unter Teck zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 30.08.2022  |  Laatst bijgewerkt: 31.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!