Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Kosten-prestatieverhouding
Uitstekend (5,00)

7 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Ik had het genoegen om de aankoop van mijn woning af te handelen met de heer Bolsinger. Zijn professionaliteit, uitgebreide kennis en jarenlange ervaring maakten het proces uiterst aangenaam. De heer Bolsinger toonde een hoge mate van begrip voor mijn behoeften en zorgen, wat mij enorm veel vertrouwen gaf.

De ondersteuning die we tijdens het hele proces kregen, was eersteklas. De heer Bolsinger zorgde ervoor dat alle stappen soepel verliepen en alle vragen snel werden beantwoord. Dankzij zijn expertise en professionalisme kon ik rustig achterover leunen terwijl hij voor alle details zorgde.

Over het geheel genomen was mijn ervaring met dit vastgoedbedrijf zeer positief en ik kan hen zonder voorbehoud aanbevelen. Als je een soepel vastgoedtransactieproces wilt in combinatie met uitstekende service en expertise, dan moet je hier zijn.
28.03.2024Any K
Aanbeveling
Mevrouw Neuner was zeer bekwaam en betrouwbaar. De afspraken verliepen perfect.
Persoonlijke beschikbaarheid en eventueel terugbellen waren uitstekend.
06.02.2024Anoniem
Aanbeveling
We kunnen VON POLL IMMOBILIEN met een gerust hart aanbevelen. De heer Florczyk heeft ons zeer goed verzorgd, vanaf de snelle afspraak tot de afronding van de transactie. We waren niet alleen onder de indruk van zijn vriendelijke, persoonlijke manier van doen, maar ook van zijn professionele expertise en betrokkenheid. Zelfs na de transactie word je niet alleen gelaten. Er is altijd een open oor voor vragen.
23.01.2024Andrea Eisenschmid
Aanbeveling
We hadden de beste ervaring met Von Poll Landsberg toen we onze flat kochten. De heer Florczyk heeft uitstekend werk geleverd vanaf het eerste contact tot de ondertekening bij de notaris. We voelden ons te allen tijde goed verzorgd. Al onze vragen werden zeer snel beantwoord en zowel het schriftelijke als persoonlijke contact was altijd zeer vriendelijk, professioneel en betrouwbaar. Wij kunnen Von Poll Immobilien Landsberg zonder voorbehoud aanbevelen.
22.12.2023Anne Sitzmann
Aanbeveling
Ik had al meerdere keren gebruik gemaakt van de diensten van POLL in Landsberg. Ik was bijzonder tevreden over de makelaar, mevrouw Neuner. Deskundig advies op een zeer menselijke manier. Bovendien was haar ondersteuning een echte meerwaarde. Ga zo door!
17.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Uitzonderlijk goed en vriendelijk advies dat getuigt van gedegen expertise. Een echte aanrader - je voelt dat je in goede handen bent.
22.01.2022Verena Deiss

13.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Landsberg am Lech

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Landsberg am Lech zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!