Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitleg

8 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
Zeer vriendelijke en bekwame makelaar.
28.09.2023Anoniem
4,60 van 5
Aanbeveling
We hebben een huis te koop in Hohn, mevrouw Meyer gaf ons goed en zorgzaam advies. Ze was ook betrouwbaar. We hebben Ada's huis niet verkocht via von Poll, maar dat had niets te maken met het advies. Alles was geweldig.
05.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer persoonlijke en professionele makelaar. We hadden het gevoel dat de makelaar zich intensief met de woning had beziggehouden en al onze vragen kon beantwoorden en ons goed kon begeleiden bij de bezichtiging. We hadden het gevoel dat we in goede handen waren.
26.06.2023Leszek B.
Aanbeveling
Mevrouw Meyer gaf ons zeer goed, vriendelijk en competent advies. Zelfs toen ze op vakantie was, zorgde ze altijd voor onze behoeften. We zijn haar daar erg dankbaar voor.

Annemarie en Wolfgang Schley
30.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Meyer wordt gekenmerkt door een zeer goede kennis van de markt en eerlijk en competent advies. We bevelen haar graag aan.
06.09.2022Friedrich S.
Aanbeveling
We werden geadviseerd door mevrouw Meyer bij Von Poll Immobilien in Rendsburg. Zeer vriendelijke dame met goede expertise. Mijn vrouw en ik voelden ons goed verzorgd.
18.08.2022Michael
Aanbeveling
Mevrouw Meyer is de vriendelijkste en meest authentieke makelaar die we ooit hebben ontmoet. We zullen altijd bij haar terugkomen!
12.05.2022Anoniem

13.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Rendsburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Rendsburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 27.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!