Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Problemen oplossen

Structuur

10 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
De heer Rebholz is een echte aanrader! Hij verkocht een woning voor ons en verzorgde de transactie uitstekend vanaf het begin tot de verkoop. Hij hield ons bij elke stap op de hoogte en legde ons alles uit. Hij is persoonlijk en levert uitstekend werk. We zullen nu ook het huis van mijn moeder verkopen via von Poll Immobilien en de heer Rebholz.
14.07.2023Corinna Dockhorn
14.07.2023Corinna Dockhorn
VON POLL IMMOBILIEN Rottweil-Tuttlingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Rottweil-Tuttlingen :
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
De heer Rebholz heeft ons in alles gesteund, geweldige samenwerking, alles verliep soepel.
We hebben al onze tweede woning via hem afgehandeld en kunnen hem alleen maar aanbevelen.
16.04.2023Nelli Domme
Aanbeveling
Zeer klantgericht en technisch goed advies. Altijd beschikbaar en met het doel voor ogen. Altijd betrouwbaar en gaat net een stapje verder voor de klant als dat nodig is. Zo stel je je een makelaar voor. We hebben al verschillende projecten afgerond en zijn elke keer zeer tevreden.
12.04.2023Michael P.
Aanbeveling
Zeer goede samenwerking. De makelaar zette me nooit onder druk, maar gaf me genoeg tijd om over dingen na te denken. Tweede bezichtigingen waren geen probleem. Gewoon geweldige mensen, ik heb andere makelaars in Rottweil meegemaakt die het tegenovergestelde deden.
20.10.2021Gaidas
Aanbeveling
De heer Rebholz is een zeer hoffelijke makelaar die op al je wensen ingaat en deze tot in detail met je bespreekt. Je voelt je meteen begrepen.
We zijn naar volle tevredenheid geadviseerd en onze verwachtingen zijn uitgekomen.
Top medewerkers! Hartelijk dank voor alles.
20.10.2021Olga Und Anton
Aanbeveling
Een van de beste makelaars die ik ooit heb ontmoet! Betrouwbaar van A tot Z.
19.10.2021Polinski
Sehr geehrter Herr Polinski,
vielen Dank für die sehr gute Bewertung.
Ich wünsche Ihnen und Ihrer Familie alles Gute im neuen Zuhause.
Viele Grüße

16.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Rottweil-Tuttlingen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Rottweil-Tuttlingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!