Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Waardering

10 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,84 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Boecker-Gallert heeft de verkoop van mijn flat op zich genomen. Vanaf de eerste ontmoeting tot aan de notarisafspraak heeft ze alles heel goed georganiseerd, wat ik als particuliere verkoper niet voor elkaar zou hebben gekregen. Ik voelde me tijdens het hele verkoopproces goed geadviseerd en begeleid. De makelaarscommissie was elke cent waard.
17.01.2024Anoniem
4,72 van 5
Aanbeveling
Het was mijn eerste samenwerking met VonPoll en het biedsysteem is zeer geschikt voor onze doeleinden.
26.04.2023Arbor Erbenermittlung
Aanbeveling
Deskundig advies en altijd snelle feedback over de status en vragen tijdens de plaatsing. Ook behulpzaam bij problemen buiten de eigenlijke plaatsingsopdracht. Een echte aanrader!
31.01.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
Persoonlijk advies, direct overleg, ongecompliceerd. Alles is heel goed verlopen. Hartelijk dank
21.12.2022Anoniem
4,40 van 5
Aanbeveling
Altijd gemakkelijk te bereiken. Ongecompliceerd. Open, eerlijk. Mevrouw Boecker-Gallert geeft je een veilig gevoel. Alles komt goed en dat is ook zo. Hartelijk dank
14.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Mijn ervaring met von Poll Immobilien in Wolfenbüttel was zeer goed. Ik wil in het bijzonder
Mevrouw Boecker-Gallert voor haar gedetailleerd en competent advies. Ze nam veel tijd voor elk van mijn vragen en was in staat om ze professioneel te beantwoorden. Super service en kwaliteit.
09.09.2022Krämer
Aanbeveling
Alles ging heel goed. Helemaal tevreden. Ook met de dienst na verkoop.
07.09.2022Vitali Brausmann

23.10.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Wolfenbüttel

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Wolfenbüttel zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 14.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!