Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Ben je op zoek naar een huis of appartement? Wil je je woning door een bekwame makelaar laten verkopen of een huis of appartement kopen? Wij bieden eigenaars van onroerend goed een gratis waardebepaling.

Voor jou op de beste locaties - jouw competente makelaar in Aschaffenburg adviseert je graag!

Contactgegevens

4,80 van 5

16 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,87 van 5
Aanbeveling
VON POLL IMMOBILIEN Aschaffenburg heeft ons geholpen bij de verkoop van ons huis. Vanaf het eerste contact tot aan de succesvolle verkoop van het huis was alles naar onze volle tevredenheid. Vooral mevrouw Ramona Thurner heeft met haar zeer professionele, competente en emphatische manier het verkoopproces voor ons enorm vergemakkelijkt. Er werd altijd rekening gehouden met onze wensen en vragen en feedback werden altijd snel beantwoord. Wij zijn meer dan tevreden en kunnen mevrouw Thurner en VON POLL IMMOBILIEN met een gerust hart aanbevelen!
19.12.2023Anoniem
4,93 van 5
Aanbeveling
We waren zeer tevreden met het advies en de implementatie van Niels Ludwig. Hij heeft ons deskundig en betrokken door het proces geloodst.
07.09.2023Anoniem
4,85 van 5
Aanbeveling
We willen de heer Simcic nogmaals bedanken voor zijn professionele en zeer goede ondersteuning. (Ook al hebben we voor een andere woning gekozen).

We waarderen de tijd die u hebt genomen om onze vragen te beantwoorden en de verschillende aspecten van het huis in Dieburg uit te leggen. Het is duidelijk dat u zeer toegewijd bent aan uw werk en ernaar streeft om het best mogelijke resultaat voor uw klanten te bereiken.
02.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik vond vooral het intermenselijke contact tussen Werner en Almina erg prettig. Een huis verkopen draait om persoonlijk contact, vertrouwen en expertise. Deze kwaliteiten kwamen perfect tot uiting in het team.
06.02.2023Nadja Bauer
Aanbeveling
De heer Simcic is erg vriendelijk en bekwaam.
We waren erg tevreden en kunnen hem aanbevelen bij anderen.
10.08.2022M. Roth

13.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Aschaffenburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Aschaffenburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 16.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Profiteer van de ervaringen van andere klanten: De geverifieerde klantbeoordelingen van ProvenExperts kunnen u helpen bij het kiezen van het juiste product of de juiste dienst.
Effectieve feedback van klanten
ProvenExpert maakt het mogelijk om het volledige dienstenspectrum van een bedrijf (bv. klantenservice, consulting) te beoordelen. Zo krijg je een gedetailleerd overzicht van je servicekwaliteit op alle vlakken.
Onafhankelijke beoordelingen
ProvenExpert is gratis, onafhankelijk en neutraal. Klanten geven uit eigen beweging beoordelingen - hun meningen zijn niet te koop. En de inhoud van beoordelingen kan niet worden beïnvloed door geld of op welke andere manier dan ook.

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!

85% van alle consumenten vertrouwt online beoordelingen net zoveel als persoonlijke aanbevelingen.

Laat ProvenExpert uw bedrijf een boost geven met de beste reclame ter wereld: de mening van tevreden klanten.
Richtlijnen herzien  |  Kwaliteit  |  Privacybeleid  |  Wettelijke kennisgeving  © 2011 - 2024 Expert Systems GmbH