Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Ben je op zoek naar een huis of appartement? Wil je je woning door een bekwame makelaar laten verkopen of een huis of appartement kopen? Wij bieden eigenaars van onroerend goed een gratis waardebepaling.

Voor jou op de beste locaties - jouw competente makelaar in Aschaffenburg adviseert je graag!

Contactgegevens

4,80 van 5

20 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,89 van 5
Aanbeveling
Uitstekende service. Altijd beschikbaar. Alle vragen worden snel beantwoord. Vakkundig, betrouwbaar, professioneel en vriendelijk. Altijd weer!
15.07.2024Anoniem
Aanbeveling
Hebben flat van mij gehuurd geweldig.
02.07.2024Jürgen Rachor
4,80 van 5
Aanbeveling
Tijdens het hele verkoopproces heeft het team er altijd alles aan gedaan om succes te boeken. Ondanks de moeilijke tijden zijn we er nu bijna, ga zo door.
29.06.2024Anoniem
Aanbeveling
Onze reis begon met een rondleiding door een woning - alle vragen werden tot in detail beantwoord. Er waren ook goede tips met betrekking tot een mogelijke renovatie. De makelaar vond enkele kleine "inconsistenties" tijdens de bezichtiging, waarvan hij je achteraf op de hoogte bracht, nadat hij zelf voor de antwoorden had gezorgd.
In mijn geval werd een bestaande woning vervangen door een andere woning. Er was veel
coördinatie met de autoriteiten, de notaris en de banken nodig. Wat kan ik zeggen, de makelaar was de "rots in de branding" in de vele taken. Of het nu 's avonds was of in het weekend, de makelaar was altijd beschikbaar en hielp altijd met zijn vele tips en ervaring.
Onze reis eindigde dus met 11 van de 10 punten :-)
24.06.2024Wolfgang R.
Aanbeveling
VON POLL IMMOBILIEN Aschaffenburg heeft ons geholpen bij de verkoop van ons huis. Vanaf het eerste contact tot aan de succesvolle verkoop van het huis was alles naar onze volle tevredenheid. Vooral mevrouw Ramona Thurner heeft met haar zeer professionele, competente en emphatische manier het verkoopproces voor ons enorm vergemakkelijkt. Er werd altijd rekening gehouden met onze wensen en vragen en feedback werden altijd snel beantwoord. Wij zijn meer dan tevreden en kunnen mevrouw Thurner en VON POLL IMMOBILIEN met een gerust hart aanbevelen!
19.12.2023Anoniem
4,93 van 5
Aanbeveling
We waren zeer tevreden met het advies en de implementatie van Niels Ludwig. Hij heeft ons deskundig en betrokken door het proces geloodst.
07.09.2023Anoniem
4,85 van 5
Aanbeveling
We willen de heer Simcic nogmaals bedanken voor zijn professionele en zeer goede ondersteuning. (Ook al hebben we voor een andere woning gekozen).

We waarderen de tijd die u hebt genomen om onze vragen te beantwoorden en de verschillende aspecten van het huis in Dieburg uit te leggen. Het is duidelijk dat u zeer toegewijd bent aan uw werk en ernaar streeft om het best mogelijke resultaat voor uw klanten te bereiken.
02.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik vond vooral het intermenselijke contact tussen Werner en Almina erg prettig. Een huis verkopen draait om persoonlijk contact, vertrouwen en expertise. Deze kwaliteiten kwamen perfect tot uiting in het team.
06.02.2023Nadja Bauer
Aanbeveling
De heer Simcic is erg vriendelijk en bekwaam.
We waren erg tevreden en kunnen hem aanbevelen bij anderen.
10.08.2022M. Roth

11 beoordelingen op Google

23.04.2024
Een beoordeling indienen

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Aschaffenburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Aschaffenburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 25.07.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!