Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitleg

15 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,97 van 5
Aanbeveling
Met mevrouw Grüter hadden we het geluk een zeer competent, zeer vriendelijk en in alle opzichten betrouwbaar persoon aan onze zijde te hebben in dit voor ons onbekende terrein. De samenwerking was een plezier van het begin tot het gelukkige einde! We zullen jullie graag aanbevelen bij anderen.
15.03.2024Jutta und Detlef Rohr
Aanbeveling
Silke Grüter is een uitstekende makelaar. Ze was altijd aanspreekbaar, vriendelijk, beleefd en oplossingsgericht. Ik kon alle vragen met haar bespreken en ze had altijd een open oor. Ze werkte transparant en was zowel professioneel als toegankelijk in de omgang met mijn zorgen. Hartelijk dank daarvoor.
27.02.2024D. Oetjen
Aanbeveling
Uitstekend onderzochte uiteenzettingen - eerlijke presentatie - we zijn perfect begeleid in onze zoektocht naar ons nieuwe huis. Hartelijk dank aan mevrouw Krebs voor haar toegewijde werk! Het is altijd een plezier om met haar te praten. - Altijd competent - snelle antwoorden en terugbellen - en altijd voorbeeldig in communicatie!
We hebben het gevoel dat we in zeer goede handen zijn bij mevrouw Krebs en het hele bedrijf - een duidelijke aanbeveling!
01.02.2024U. Lehmann
Aanbeveling
Zeer goede ondersteuning, ik voelde me zeer goed verzorgd, alles werd professioneel gedaan, altijd blij om terug te keren....
28.09.2023Carsten Drobe
Aanbeveling
Duimen omhoog voor het zeer professionele advies en de eerlijke, evenwichtige afstemming tussen eigenaar en geïnteresseerde door Anita Cremer - zelfs als een aankoop (nog) niet is afgerond.
21.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik heb tot nu toe 3 keer met mevrouw Anke Krebs gewerkt.
Ze was altijd beschikbaar voor mij en altijd ijverig en competent. Zelfs toen ik ondertussen problemen had met een flat, stond ze altijd klaar met advies en ondersteuning.

Ik zal mevrouw Krebs altijd met veel plezier aanbevelen.
18.08.2023E.Meyer
Aanbeveling
De heer Stephan begeleidde ons bij de aankoop vanaf de eerste bezichtiging tot aan de notariële akte en was zeer betrouwbaar, competent, flexibel qua tijd, goed gehumeurd en vriendelijk. We voelden ons goed verzorgd. Een echte aanrader.
26.06.2023Heiko Lippek
Aanbeveling
Een groot woord van dank gaat uit naar mevrouw Cremer en het personeel van Von Poll Immobilien. Vooral de vriendelijke, deskundige en uitstekende communicatie en beschikbaarheid van mevrouw Cremer waren uitstekend. Alles verliep op rolletjes, van de voorbereiding van de exposé en de energiepas, evenals de prijsbepaling, tot en met de succesvolle verkoop.
09.05.2023A. Stamer
Aanbeveling
Het overleg verliep zeer discreet, voorzichtig en professioneel. De gesprekken verliepen met wederzijds respect en werden gekenmerkt door wederzijdse sympathie. Het tijdsbestek voor het project was extreem kort. Al met al was ik zeer tevreden.
30.03.2023H. Beyer

19.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Bremen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Bremen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!