Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Kosten-prestatieverhouding
Uitstekend (4,60)

5 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
De heer Hagemann en de heer Klages hebben uitstekend werk geleverd bij de marketing van mijn woning.
Hartelijk dank voor het uitstekende en snelle werk.
15.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Als "oudere dame" (86 jaar jong) ben ik helemaal tevreden! Ik had het gevoel dat ik in goede handen was en heb nooit het gevoel gehad dat ik niet serieus werd genomen of dat er zelfs misbruik van me werd gemaakt. We hadden een zeer vriendelijke, competente en vooral betrouwbare werkrelatie met zowel de heer Hagemann als de heer Klages. Het hele proces, van de waardebepaling van mijn huis tot de overdracht, werd door beiden tot mijn volle tevredenheid afgehandeld, zodat ik me nergens zorgen over hoefde te maken, maar integendeel volledig achterover kon leunen en ontspannen. Ik kan von Poll Immobilien Büro, Lingen alleen maar van harte aanbevelen. GREAT!!!
Vriendelijke groeten
M. Roth
25.08.2023M.Roth
- Hoogwaardige en informatieve expositie,
- efficiënte selectie van belanghebbende partijen,
- probleemloze en snelle afhandeling van notariële zaken
- Alles werd met grote inzet en zonder problemen voor verkoper en koper afgehandeld.
- Al met al een zeer professioneel makelaarskantoor dat zijn prijs waard is
03.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer aardige en competente contactpersoon! Zeer betrouwbaar. Goed advies! Veel dank
03.02.2022Anoniem
Aanbeveling
Echt leuk contact, professioneel werk. Hartelijk dank voor de steun
01.12.2021Alexandra Kemper

07.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Emsland

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Emsland zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 21.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!