Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitleg

12 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,94 van 5
Aanbeveling
Zeer goede samenwerking, advies en verwerking.
02.04.2024Annika Vensler
4,60 van 5
Aanbeveling
Veel dank aan de heer Gruber voor zijn uitstekende advies en ondersteuning in twee tijdzones (Duitsland en China).
31.08.2022Anoniem
Aanbeveling
De taxatie van het onroerend goed was zeer professioneel en ik voelde geen druk om een makelaarscontract te tekenen. Uiteindelijk overtuigde de uitleg van de heer Gruber mij om de verkoop van mijn woning aan hem toe te vertrouwen. Vanwege de hoge verkoopwaarde van mijn woning werd mijn verzoek om korting op de makelaarskosten ook ingewilligd. De makelaar, de heer Gruber, is een zeer ervaren en uiterst aangename partner die mijn belangen op de best mogelijke manier heeft behartigd en uitgevoerd. De ondersteuning die hij bood tot de flat werd overgedragen aan de koper was voorbeeldig.
Het inhuren van een makelaar heeft zijn prijs, maar het neemt veel druk van je af, vooral als je voor het eerst een huis verkoopt en niet de tijd hebt om de verkoop zelf te regelen.
30.08.2022Karl-Heinz Arians
Aanbeveling
Zeer vriendelijke en beleefde service.
30.08.2022Anita Naßl
Aanbeveling
Vriendelijke en behulpzame ondersteuning met de nodige expertise. Een echte aanrader.
30.08.2022Anoniem
Aanbeveling
Mr Gruber Alexander werkt zeer professioneel, betrouwbaar en is altijd erg vriendelijk.
30.08.2022Manuel Vilgertshofer
4,85 van 5
Aanbeveling
De heer Schneider en zijn team waren zeer professioneel. Vragen werden op een vriendelijke, geduldige en behulpzame manier beantwoord. Bovendien was de heer Schneider altijd beschikbaar, zelfs in het weekend. Hij stond ons de hele tijd bij met hulp en advies tijdens de verdeling van het onroerend goed. Het hele proces was precies zoals we ons hadden voorgesteld.
25.01.2022Ivanov
Aanbeveling
De heer Schneider is een zeer bekwame en ook zeer sympathieke makelaar die altijd klaar staat met hulp en advies - altijd blij om opnieuw te helpen
19.01.2022Walter Rottenfußer
Aanbeveling
Alles verliep heel goed. Zeer competent advies en realisatie van de verkoop.
02.11.2021Uli Arnold
VON POLL IMMOBILIEN Fürstenfeldbruck Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Fürstenfeldbruck :
Vielen herzlichen Dank für die freundliche und nette Zusammenarbeit und Abwicklung. Ich werde den Kaffee vermissen.
Aanbeveling
Hoffelijk en vriendelijk personeel, vlotte en competente afhandeling, hartelijk dank!
14.10.2021Anna Sut Frank

07.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Fürstenfeldbruck

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Fürstenfeldbruck zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!