Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Vertegenwoordiging van belangen

9 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
Ik werd zeer goed geadviseerd over de verhuur van het huis van mijn ouders in Gütersloh en alles verliep altijd snel en betrouwbaar. Ik ben vooral de heer Schremmer dankbaar voor het goede advies en mevrouw Stolke voor de uitstekende uitvoering. Top team. Hartelijk dank.
01.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Mijn speciale dank gaat uit naar de heer Schremmer en mevrouw Waterböhr, die uitstekend werk hebben verricht bij het uitvoeren van mijn belangen, zorgen en wensen bij de verkoop van de DHH. Ik had me geen betere adviseurs aan mijn zijde kunnen voorstellen in deze moeilijke situatie. Hartelijk dank hiervoor, ik zal jullie zeker aanbevelen indien nodig! BG Susanne Bartosch
26.02.2024Susanne Bartosch
Aanbeveling
Zeer vriendelijk advies van begin tot eind. Vakkundige professionele kennis en ook zeer goede service tijdens de verkoop van mijn woning. Het was geruststellend om Von Poll Immobilien als partner te hebben. Alles verliep zeer goed, ook al was het een moeilijke woning. Ik kan deze makelaar alleen maar aanbevelen
14.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Als we ooit weer een huis kopen, is de heer Schremmer de reden waarom we Von Poll Immobilien alleen als onze makelaar zouden overwegen. We zijn uiterst tevreden en onvoorwaardelijk blij dat we zo'n vlotte transactie hebben aangeboden gekregen.
25.05.2023Tobias Gerken
Aanbeveling
Ik ben erg blij dat ik de uitstekende prestaties van het VON POLL-team in Gütersloh kan bevestigen. Ze vonden in zeer korte tijd een koper voor mijn appartementencomplex tegen een onverwacht goede prijs. Het team toonde ook absolute professionaliteit en een zeer goed instinct bij het verhuren. Ik beveel VON POLL IMMOBILIEN in Gütersloh van harte aan en kijk ernaar uit om in de toekomst weer met hen samen te werken.
11.07.2022Anoniem
Aanbeveling
We kunnen VON POLL IMMOBILIEN Gütersloh absoluut aanbevelen. Vanaf het begin kregen we zeer gekwalificeerd en transparant advies. Er werd ook meteen een serieuze kandidaat-koper gevonden. Vanaf het allereerste begin werden alle processen die nodig zijn voor de verkoop van een woning uitgelegd en transparant uitgevoerd tot aan de afronding van de koop. Altijd blij om weer zaken te doen.
24.03.2022P.A.

14.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Gütersloh

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Gütersloh zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!