Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Flexibiliteit

26 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
Alles perfect - van de eerste ontmoeting tot het einde !!!! Voor elk probleem een optimale oplossing, kortom: het kan niet beter !!! Hartelijk dank
22.03.2023Monika Werner
Aanbeveling
Zeer bekwame behandeling, vooral met betrekking tot het feit dat er oplossingen nodig waren voor de verdeling van het onroerend goed, dat gedeeltelijk gemeenschappelijk bezit is.
06.01.2023Anoniem
08.07.2022Lilli
Aanbeveling
Beste service in het hele gebied
Voor zowel kopen als verkopen
08.07.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Gunzenhausen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Gunzenhausen :
Vielen Dank für die tolle Bewertung
Aanbeveling
Zeer competent advies, super leuk team!
Een echte aanrader!
08.07.2022B. Membarth
Danke für die super Zusammenarbeit und die tolle Bewertung
Probleemloze verwerking
07.07.2022Anoniem
Herzlichen Dank für die positive Bewertung und gerne wieder
Aanbeveling
Mevrouw Thomas is altijd de beste keuze, ver buiten de grenzen van de wijk. Andere makelaars kunnen een voorbeeld aan haar nemen.
21.06.2022M&M
Herzlichen Dank für die tolle Bewertung ich freue mich sehr.
Aanbeveling
Alles wordt snel en vakkundig afgehandeld. Een echte aanrader.
18.06.2022Anoniem
Vielen Dank für die positive Bewertung
Aanbeveling
Zeer ongecompliceerd, betrouwbaar, oplossingsgericht en flexibel in alle aspecten van verkoopprocessen en implementatie.
14.06.2022Martin Regler
Herzlichen Dank für die positive Bewertung
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over de keuze van de huurder en na ongeveer 9 jaar klopt het nog steeds. Ik kan altijd volledig vertrouwen op het advies van VON POLL Immobilien als ik persoonlijke vragen heb. Mijn adviseur is mevrouw Thomas, een gekwalificeerd en bekwaam persoon, ze kent haar vak en de communicatie tussen ons beiden is uitstekend. Groeten Willi
14.06.2022Anoniem
Vielen lieben Dank für deine positive Bewertung auf eine weitere erfolgreiche Zusammenarbeit in den nächsten Jahren freue ich mich.
4,80 van 5
Aanbeveling
Zeer persoonlijk advies en ondersteuning op maat
14.06.2022Anoniem
Vielen Dank für die Bewertung. Es freut mich das du zufrieden warst.
Aanbeveling
Mevrouw Thomas was een uiterst bekwaam contactpersoon en stond altijd klaar om onze vragen te beantwoorden. Ze heeft de verkoop van onze woning zeer professioneel afgehandeld en we kunnen haar zonder voorbehoud aanbevelen. Nogmaals hartelijk dank!!!
14.06.2022Anoniem
Herzlichen Dank für die Bewertung. Ich habe mich gefreut das ich Sie unterstützen konnte.
Aanbeveling
Ik was helemaal tevreden en zou weer via Von Poll kopen. Mevrouw Thomas is echt een competent, vriendelijk en behulpzaam persoon.
14.06.2022Martin
Vielen Dank für die positive Bewertung! Es freut mich sehr das Sie mit uns zufrieden waren.
Aanbeveling
Expertise en ervaring kenmerken onze medewerkers.
14.06.2022Anoniem
Vielen Dank für die Bewertung. Ich freue mich auf die weitere Zusammenarbeit mit Ihnen
Aanbeveling
Geweldig team, geweldige taxatie, supersnelle service en snelle verkoop
14.06.2022Anoniem
Vielen Dank für Ihre Rückmeldung die Zusammenarbeit hat mich sehr gefreut.
Aanbeveling
Mevrouw Thomas en haar gemotiveerde medewerkers zorgden perfect voor mij en ik kon mijn huis in zeer korte tijd verkopen.
14.06.2022Anoniem
Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Es hat uns sehr gefreut Sie beim Verkauf unterstützen zu können.
4,88 van 5

24.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Gunzenhausen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Gunzenhausen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 27.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!