Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

8 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,53 van 5
4,20 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Barthelmann is een bekwame makelaar en heeft de verkoop van de flat snel en efficiënt uitgevoerd.
We waren zeer tevreden.
Hartelijk dank.
M. Harnisch
07.03.2024Fam. Harnisch
Aanbeveling
De bemiddeling via von Poll Immobilien (de heer Wießner) was naar volle tevredenheid. Hij begeleidde het project met zorg en toewijding. Hij was altijd beschikbaar voor vragen en afspraken en gaf snel uitgebreide informatie over de huidige status.
16.12.2023Y. + R. Meyer
Aanbeveling
Hartelijk dank voor uw diensten. Onze klantadviseur, de heer Wießner, heeft ons voorbeeldig geholpen. Alles was naar onze volle tevredenheid. Ga zo door! We hebben u en de heer Wießner al verschillende keren aanbevolen. Verschillende mensen hebben ons onze makelaar genoemd. Wij wensen u ook in de toekomst goede zaken toe.
Met vriendelijke groeten
Mevrouw Stötzel-Mustopf en mevrouw Doberenz
17.11.2023Carola Stötzel-Mustopf
Aanbeveling
We hebben de heer Barthelmann aangesteld als onze makelaar. Onze ervaring was over de hele linie positief! We werden op een uiterst serieuze, verantwoordelijke, altijd snelle en, last but not least, uiterst vriendelijke en begripvolle manier geholpen. We zijn erg blij dat we de heer Barthelmann in de arm hebben genomen en kunnen hem met een gerust hart aanbevelen. Hartelijk dank voor uw werk!
08.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Deskundig advies, snelle afhandeling, helemaal tevreden. Hartelijk dank!
01.09.2023Dr. Volker Ulrici
2,00 van 5
Eerlijk
Intransparent, teils emotional in der Argumentation und dadurch mit Mängeln in Kommunikation und Professionalität.
28.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer snelle afhandeling en realisatie van de verkoop van het onroerend goed (vanaf het vrijgeven van het exposé tot de notarisafspraak 7 weken).
Goede persoonlijke begeleiding.

21.10.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Leipzig

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Leipzig zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!