Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Flexibiliteit

13 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
Een speciaal woord van dank aan mevrouw Fuchs.
Mevrouw Fuchs stond me altijd met raad en daad bij. Ze moest zoveel verschillende dingen voor me doen omdat ik er zelf niet bij kon zijn. Ik zou von Poll Immobilien aan anderen aanbevelen omdat mevrouw Fuchs mijn volledige vertrouwen heeft en erg vriendelijk is. Ze heeft altijd een open oor voor mijn vragen.
18.01.2024Anoniem
Aanbeveling
We zijn het team erg dankbaar! Alles was ongecompliceerd, soepel en snel. Onze verwachtingen werden overtroffen!
28.08.2023Birte Michels
Aanbeveling
Von Poll, in het bijzonder de heer Heilenmann, zorgde perfect voor ons, had altijd een open oor en hielp ons bij de verkoop. We voelden ons in elk opzicht zeer op ons gemak en zouden Von Poll altijd weer boeken.
01.04.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Heilenmann was in staat om goed professioneel advies en een goede verkoopprijs te geven. Hij was ook erg vriendelijk en behulpzaam. De eerlijkheid van de heer Heilenmann was erg belangrijk. We hebben von Poll Immobilien al aan anderen aanbevolen. Ga zo door!
30.03.2023Walter Behn
4,40 van 5
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over de heer Heilenmann. De aankoop en verhuur verliepen goed en het was zelfs leuk. Hartelijk dank!
21.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over de heer Heilenmann en ook erg dankbaar. NOGMAALS HARTELIJK DANK!
21.03.2023Ling Sutanto
Aanbeveling
De heer Heilenmann bood zeer goede ondersteuning toen we een appartement huurden.
Hij heeft ons goed geholpen, was altijd beschikbaar en heeft al onze problemen opgelost. Het was een plezier om hem als contactpersoon te hebben.
16.02.2023Volker Düring
Aanbeveling
De heer Heilenmann is zeer competent en heeft een professionele en vriendelijke manier. Hij voldoet zonder problemen aan speciale verzoeken (flatoverdracht van 07:30 uur in plaats van 10:00 uur). Alles verliep soepel voor ons, precies zoals je zou wensen voor een verhuizing
01.02.2023Christoph Thome

15.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Lüneburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Lüneburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!