Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

3 Beoordelingen op ProvenExpert.com

3,73 van 5
5,00 van 5
Aanbeveling
Veel dank en zeer veel lof voor mevrouw Bahr, die ons bij veel kwesties en problemen veel verder hielp dan het normale makelaarswerk of persoonlijk zorgde voor professionele hulp ter plaatse. Zelfs na de notarisafspraak konden we talrijke kwesties en vragen van de stad of de nieuwe eigenaar zonder problemen met mevrouw Bahr in Heidelberg ophelderen, zonder steeds vanuit NRW te moeten reizen. Eén vrouw, één woord - zelfs een mondelinge toezegging telt hier! Perfecte service rondom. We hebben nog meer huizen in Heidelberg en Mannheim en zullen zeker weer gebruik maken van mevrouw Bahr. Vriendelijke groeten van uw vereniging van eigenaren NRW Dhr.
23.03.2024Anoniem
5,00 van 5
Aanbeveling
We zijn al vele jaren klant van Von Poll Immobilien voor het verhuren van eigendommen, de service is uitstekend en de opdrachten zijn altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd.
03.06.2023Anoniem
1,20 van 5
Slecht
Helaas hebben we verschillende slechte ervaringen gehad met von Poll en mevrouw Busch. Bijvoorbeeld, mevrouw Busch & Koll. regelde een woning voor ons, die vervolgens via mevrouw Busch achter onze rug om aan een derde partij werd gegeven. Aanbiedingen werden ons alleen op herhaald verzoek toegezonden. Andere aanbiedingen die ver boven ons budget lagen, werden ons echter wel toegestuurd.
Als we informatie vroegen over eigendommen, kregen we soms ontoereikende en onprofessionele antwoorden. De kwaliteit van de exposés is slechter dan de kwaliteit van exposés van vergelijkbare makelaars.
Al met al blijft de indruk dat mevrouw Busch niet veel moeite hoeft te doen om haar eigendommen aan de man te brengen. Als klant word je hier zeker niet gewaardeerd.
19.05.2022Anoniem

04.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Mannheim

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Mannheim zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!