Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Situatieanalyse

Uitleg

7 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Zeer eerlijk in de beoordeling en in de algemene omgang met elkaar.
18.04.2024R. Burda
Aanbeveling
De heer Kindermann is erg vriendelijk en geeft een goede presentatie. Hij beantwoordt vragen en neemt de tijd voor zijn klanten.
05.04.2024B.Teudt
Aanbeveling
Uitdrukkelijk professionele ondersteuning, vooral professioneel en persoonlijk.
05.04.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Kindermann is het soort makelaar dat je je alleen maar kunt wensen.
We hadden het gevoel dat we bij hem in zeer goede handen waren, zowel persoonlijk als professioneel.
Absoluut een aanrader - uniek goede ondersteuning!!!
Hij heeft ons met veel empathie en professionaliteit geadviseerd.
Hij luisterde zo goed naar ons tijdens de eerste gezamenlijke bezichtiging dat hij ons nog geen 2 maanden later een perfecte match kon presenteren.
Bedankt voor deze intensieve en servicegerichte begeleiding tijdens onze zoektocht naar een woning en ver daarna!!!

Ook de backoffice heeft ons te allen tijde perfect ondersteund en geholpen met onze zorgen.
Hartelijk dank voor deze prettige, betrouwbare samenwerking!
We zullen voor altijd bij jullie blijven!
22.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Zeer professionele en vriendelijke ondersteuning, benaderbaar, zelfs op moeilijke momenten, snel beschikbaar!
28.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Een groot compliment aan de heer Musajew die mij over een lange afstand heeft begeleid bij de verkoop van de flat van mijn moeder. De heer Musajew was in staat om kleine hobbels in de weg te nemen en uiteindelijk is het proces soepel verlopen. Ik waardeer het zeer dat de heer Musajew ook privézaken regelde, zodat mij een lange reis bespaard bleef. Hartelijk dank daarvoor! Iedereen die op zoek is naar een zeer vriendelijke, betrouwbare en flexibele makelaar is bij Mr Musajew in goede handen. Absoluut een aanrader!
14.09.2022Marion Tegeler

16.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Ratzeburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Ratzeburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!