Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 400 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed met een...

Contactgegevens

Situatieanalyse

Uitleg

3 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Mijn vrouw en ik kunnen alleen maar zeggen dat we altijd weer een huis of iets dergelijks zouden kopen met de heer Zimdars.
De service vanaf het eerste telefoontje tot de bezichtiging tot de aankoop,
het hele proces en de
rondom gewoon super professioneel en menselijk.
We hebben een heel mooi nieuw huis gevonden dankzij de expertise en het uitstekende advies van de heer Zimdars.
Hartelijk dank aan de heer Zimdars en alle betrokkenen!

Met vriendelijke groeten
Danielska/Kositz

PS. Thuis is waar een supermarker is !!!!
22.03.2024Danielska/Kositz
Aanbeveling
Ik had een zeer aangename, competente, beleefde, consciëntieuze en hoffelijke zakenrelatie met de heer Zimdars.
12.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Op 29 maart 2023 gaven we de makelaar de opdracht om ons pand te verkopen.
Het pand werd op 10 juli 2023 overgedragen aan de nieuwe eigenaar.
Dit betekent dat in deze korte tijd een zeer aantrekkelijk exposé is gemaakt, de acquisitie via internet, het sluiten van de koopovereenkomst, de vooraankondiging van de overdracht, de goedkeuring van de gemeente en de overdracht van de koopprijs hebben plaatsgevonden.
Een verkoop in nog minder tijd zou in Duitsland nauwelijks mogelijk zijn. En dit was mogelijk omdat de makelaar een betrouwbare, objectieve, meedenkende, sympathieke professional is. Nogmaals bedankt daarvoor!
Bovendien past de koper perfect bij onze woning, wat het verdriet uit de scheiding haalt.
Angela en Frank Werner

16.10.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Templin / Uckermark

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Templin / Uckermark zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!