Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

transparantie

11 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,91 van 5
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over het optreden van de makelaar (de heer Enzmann) na het bezichtigen van een huis. Een zeer aangename, informatieve afspraak die niets te wensen overliet. Alle vragen die we hadden werden binnen een uur na de bezichtiging beantwoord!
Een duidelijke aanrader!
08.02.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Herzlichen Dank für die Empfehlung. Wir werden auch weiterhin unser bestes geben! Grüße Werner Enzmann
Aanbeveling
We kregen zeer goede ondersteuning van de heer Paulus: vanaf het eerste telefoontje tot de bezichtigingen van de appartementen. De heer Paulus had altijd tijd voor ons als we vragen hadden en was altijd bereid om alles uit te leggen en ons alle informatie te geven die we nodig hadden. Hartelijk dank!
17.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Ich freue mich sehr, dass Sie mit meiner Arbeitsweise so zufrieden waren. Auch ich bedanke mich für die gute, sympathische Zusammenarbeit und wünsche Ihnen alles Gute.

Ihr Daniel Paulus
Aanbeveling
De ondersteuning door Daniel Paulus van het von Poll team in Tübingen was te allen tijde uitstekend. De verkoop van ons onroerend goed nam veel tijd in beslag om verschillende familieredenen en we hadden steeds nieuwe uitdagingen te overwinnen. De heer Paulus stond altijd aan onze zijde en nam ons veel zaken uit handen. Vervolgens konden we ons huis met succes verkopen. Hartelijk dank daarvoor.
27.12.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Herzlichen Dank für Ihre Top- Bewertung. Es war uns eine Herzensangelegenheit Ihren Immobilienverkauf zu einem erfolgreichen Abschluss zu bringen und freuen uns, dass wir das gemeinsam erreicht haben.

Vielen Dank für Ihr Vertrauen und die tolle Zusammenarbeit!

Ihr
Daniel Paulus
Aanbeveling
De heer Enzmann heeft ons zeer deskundig en oprecht door het huis geleid. Absoluut een aanrader! Er was veel ruimte voor vragen, ideeën en dagdromen, die volledig werden ondersteund en beantwoord door de heer Enzmann.
21.09.2023Familie W.
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung!
Wir helfen Ihnen weiter bei Ihrer Suche nach einem
passenden Haus.
Auch Ihnen danken wir für die freundliche Zusammenarbeit.

Ihr VON POLL TEAM Reutlingen & Tübingen
Aanbeveling
Zeer snel, snelle verwerking, goed advies
09.04.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Danke für die tolle Bewertung! Empfehlen Sie uns gerne weiter.
Aanbeveling
De beste bravo ga zo door
21.07.2022Gabriel Gabrielidis
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Herzlichen Dank für die positive Bewertung! Ich freue mich, wenn Sie uns weiterempfehlen.
12.02.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie zufrieden sind und wenn Sie uns weiterempfehlen!
Mit herzlichen Grüßen
Ihr VON POLL Immobilien Team Tübingen
4,40 van 5
Goed
02.02.2024Jessica Leighton
Hallo Frau Leighton,
Danke für die Bewertung. Das Wissen über ein 400 Jahre alte Haus ist bekanntlich begrenzt.
Ihnen viel Erfolg bei der Suche nach weiteren Investitionsobjekten! Viele Grüße Werner Enzmann
04.09.2023Entela Sumba
Sehr geehrte Fr. Sumba,
danke für Ihre tolle Bewertung und die gute Zusammenarbeit!

Herzliche Grüße
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen / Daniel Paulus
25.07.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Herzlichen Dank für ihre Top-Bewertung. Es freut uns wenn Sie die Zusammenarbeit mit uns so positiv empfunden haben.
Herzliche Grüße, das VPI Team
4,60 van 5
06.07.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Tübingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Tübingen :
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung unserer Leistung.
Ihr VON POLL IMMOBILIEN Team

17.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Tübingen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Tübingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 05.07.2022  |  Laatst bijgewerkt: 19.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!