Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klanttevredenheid

14 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,55 van 5
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden. Toegankelijkheid en oplossingen waren altijd in ons voordeel. Ze doen meer dan wat nodig is voor de klant. Graag weer
28.02.2024Christine & Jens Black
VON POLL IMMOBILIEN Wuppertal Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wuppertal :
Vielen Dank!
Aanbeveling
Ervaren en competent advies over de verkoop van onroerend goed.
Probleemloze afhandeling. Mevrouw Zenker en de heer Pauly waren altijd vriendelijk, altijd beschikbaar en klaar om te helpen. Zou deze winkel altijd aan anderen aanbevelen.
05.12.2023Katrin Gutsche
Aanbeveling
Een uitstekende service, uitstekende en professionele ondersteuning en snel succes door Mr Pauly! Graag weer en onvoorwaardelijke aanbeveling
03.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Vakkundige afhandeling, goed en persoonlijk advies!
19.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor al jullie diensten. De hele ondersteuning was zeer positief. Ik kan uw vestiging alleen maar aanbevelen. Hartelijk dank.
07.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor de geweldige ondersteuning bij de verkoop van ons huis.
Het loont echt de moeite om met de juiste partner te werken.
01.06.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
Naast het professionele advies en de deskundigheid van mevrouw Zenker wil ik nadrukkelijk haar persoonlijke betrokkenheid en allround prettige manier van doen noemen, waarvoor ik haar hartelijk wil bedanken. Super sympathieke, pragmatische en betrokken makelaar! Hartelijk dank!
02.10.2022Michael Schulze
4,40 van 5
Aanbeveling
Zeer vriendelijk, eerlijk en competent advies en uitvoering. Alle noodzakelijke stappen worden betrouwbaar genomen. Ik ben zeer tevreden over de vertrouwensvolle samenwerking.
03.07.2022Oliver Korn
1,00 van 5
Slecht
Hallo ,

We hadden vandaag een bezichtigingsafspraak in Wuppertal. Helaas waren we een beetje laat omdat we uit Remscheid komen. Toen we aankwamen werden we niet eens netjes begroet, de meneer vroeg meteen naar welk budget we op zoek waren! Is dat niet grappig? We zagen op internet dat deze woning te huur is voor meer dan 5000,-€. Wij zijn zelfstandigen en hebben geen tijd om ons bezig te houden met dingen die ons niet interesseren. Ik ben 30 jaar oud en ik heb in mijn hele leven nog nooit zoiets schandaligs meegemaakt! De heer annuleerde de bezichtiging zonder reden en vertrok zonder uitleg te geven.
20.12.2021Tugba Kocapinar
VON POLL IMMOBILIEN Wuppertal Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wuppertal :
Guten Tag Frau Kocapinar,

vielen Dank für Ihr Feedback, welches leider nicht gerechtfertigt und einseitig ist. Wir haben den Vorgang inhaltlich besprochen und viele wichtige und entscheidende Details wurden hier nicht erwähnt.
Der Kollege hat Sie trotz Verspätung um mehr als 45 Minuten, ohne Anruf oder sonstige Meldung, freundlich und professionell empfangen. Aufgrund falscher Angaben musste dieser feststellen, dass die besichtigte Immobilie Ihr Budget um mehr als die Hälfte übersteigt, dabei lagen Ihnen die Angaben zu Mietzins, Nebenkosten und Umsatzsteuer. Das ab dem Punkt, wie von Ihnen gewünscht, nicht die noch die weiteren und deutlich teureren Flächen ausführlich präsentiert werden, ist dem Maklerkollegen nicht vorzuwerfen. An dem Punkt macht der Kollege mit dem Beenden der Besichtigung nur seinen Job. Wir als Makler werden von Eigentümern unter anderem genau dafür mit der Vermittlung von Immobilien beauftragt.

Gerne stehen wir Ihnen jederzeit für ein klärendes Gespräch auch persönlich zur Verfügung und bedauern die Umstände Ihrer unangenehmen Besichtigung. Wir wünschen Ihnen alles Gute auf der weiteren Suche und verbleiben

mit freundlichen Grüßen

15.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Wuppertal

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Wuppertal zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 20.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!