VON POLL IMMOBILIEN Berlin - City-West

Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 350 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed van...

Contactgegevens

13 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,88 van 5
4,80 van 5
Aanbeveling
Zeer deskundige en vriendelijke ondersteuning, snelle reactie op vragen en een zeer transparant proces.
We zijn zeer tevreden na de verkoop van onze woning en zouden elke keer weer voor Von Poll kiezen!
06.02.2024Philip
4,00 van 5
25.01.2024Karin V.
4,60 van 5
Aanbeveling
We hebben een appartement gevonden via von Poll en zijn zeer tevreden over de service. Het contact met de eigenaar verliep professioneel zodat we geen problemen hadden bij het huren. De heer Özenoglu was altijd toegewijd en was meestal beschikbaar buiten de normale openingstijden. Hartelijk dank en het allerbeste voor de toekomst!
25.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Je voelt je erg goed verzorgd, er hangt een familiesfeer.
Altijd open voor feedback bij vragen.
12.05.2023Hildebrandt
Aanbeveling
Een heel bijzondere service die je hier ervaart.
Helaas heb ik nog geen flat gevonden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit in de nabije toekomst zal veranderen dankzij de expertise en toewijding van het personeel.
en toewijding van het personeel.
04.05.2023Anoniem
Aanbeveling
We hadden het geluk dat de heer Özenoglu zo toegewijd was om zelf op zoek te gaan naar potentiële huurders op eBay classifieds en ons uiteindelijk vond via onze advertentie en ons voorstelde aan de hospita. Hij en mevrouw Lunkenheimer waren echt super aardig, vriendelijk, competent en behulpzaam. We kunnen hen alleen maar aanbevelen aan anderen.
03.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Het was erg prettig om door Mr Kilic te worden begeleid bij het kopen van een huis. Hij stond altijd voor ons klaar en behandelde ons als gelijken.
30.08.2022Nina Addin
Aanbeveling
De heer Kilic begeleidde het proces zeer deskundig en betrouwbaar. Alle vragen en zorgen werden snel opgehelderd. Ik zou te allen tijde weer gebruik maken van de diensten van Von Poll Immobilien.
07.05.2022Anoniem
Aanbeveling
De nazorg na het afsluiten van het contract is erg vriendelijk.
07.03.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Berlin - City-West Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Berlin - City-West :
Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Es freut uns sehr zu hören, dass unsere Arbeit für Sie nach dem Kauf hilfreich war. Wir wünschen einen schönen Tag und danken Ihnen für die Bewertung.
Aanbeveling
Het was zo geweldig hoe Soner alles voor ons regelde. Het kopen van een appartement was een droom voor ons en Soner heeft ons geholpen om deze droom waar te maken.
Hij was te professioneel in het hele proces. Hij stelde ons op ons gemak met het koopproces, zelfs als we de Duitse taal niet machtig zijn. Ik zou hem echt aanraden aan mijn andere vrienden die ook iets willen kopen in Berlijn.

Bedankt Soner voor alle hulp en het regelen van alles.
03.02.2022Ankit Singh
Aanbeveling
We hebben voor de tweede keer de deskundige ondersteuning gekregen van mevrouw Sibylle Lunkenheimer. Zij is een perfecte professional op haar gebied. Omdat we in het buitenland wonen, ging ze veel verder dan de diensten die ze ons moest bieden. We waarderen al haar inspanningen zeer. Hartelijk dank, mevrouw Lunkenheimer.
13.12.2021Boriana Dineva
Aanbeveling
We hebben met mevrouw Lunkenheimer gewerkt en zouden dat altijd weer doen. We waren zeer tevreden over haar ondersteuning.
09.12.2021Anoniem

13.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Berlin - City-West

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Berlin - City-West zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!