VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Hermsdorf

4,80 van 5

39 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
Zeer positief onder de indruk van het advies van mevrouw Senk. Zeer korte reactietijden, hoge mate van deskundigheid en uitstekende betrokkenheid.
Zeer goede samenwerking met de financiële dienstverlener Marcel Heinze.
Al met al zijn we zeer tevreden en zouden we von Poll altijd weer gebruiken of aanbevelen!
30.04.2024S. Haberberg
Aanbeveling
De heer Stemberg was een competente, toegewijde en betrouwbare partner voor ons
02.02.2024Anoniem
Aanbeveling
De marketing van een moeilijk object werd door mevrouw Senk van begin tot eind tot onze uiterste tevredenheid uitgevoerd.
Als dank voor haar diensten kunnen wij VON POLL Immobilien zonder voorbehoud aanbevelen. Verdere dank gaat uit naar het hele team, in het bijzonder naar de heer Kaufmann.
09.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Er was een zeer goede, gedetailleerde uiteenzetting. Beide bezichtigingen van de woning waren goed voorbereid, alle vragen werden beantwoord en er was voldoende tijd voor de bezichtiging. Het was beide keren een zeer aangename sfeer. De dialoog over de aankoopprocedure was net zo goed. Ik voelde me zeer goed geadviseerd en verzorgd.
21.12.2023Beate Turner
Aanbeveling
We werden te allen tijde zeer goed verzorgd door von Poll (Berlijn Hermsdorf). De expositie was van zeer hoge kwaliteit, het contact en de communicatie was altijd professioneel en betrouwbaar en de processen waren altijd transparant. We bevelen hen van harte aan.
21.12.2023Familie Neumann
Aanbeveling
De beoordeling heeft betrekking op de ondersteuning door mevrouw Senk. We hebben mevrouw Senk leren kennen als een bekwame, betrouwbare, vriendelijke en betrouwbare adviseur en zouden haar bij anderen aanbevelen.
17.09.2023Anoniem
Aanbeveling
We hebben een huis gekocht via de heer Kaufmann. Hij begeleidde het hele proces van de eerste bezichtiging tot de overdracht van het huis op een betrouwbare, ervaren en serieuze manier. Hij was altijd beschikbaar voor al onze vragen en beantwoordde deze naar volle tevredenheid. De heer Kaufmann is ook absoluut sympathiek en zeer aangenaam als persoon. We zullen hem zeker inschakelen als we ooit een makelaar nodig hebben. We kunnen zijn diensten met een gerust hart aanbevelen.
06.08.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Kaufmann is erg aardig en beleefd, professioneel bekwaam, we zijn tevreden met de verkoop van ons huis en zullen de heer Kaufmann graag aanbevelen aan anderen. Het kantoor in Hermsdorf maakt een zeer chique indruk en voldoet aan onze verwachtingen.
MfG. Gabriele Sakolowski
13.06.2023Anoniem
4,60 van 5
Aanbeveling
De heer Kaufmann verkocht ons huis met grote toewijding in een moeilijke tijd. Het hielp ons vooral dat hij altijd beschikbaar was en altijd klaarstond met hulp en advies. Hij sloot zelfs een kelderraam dat we open hadden laten staan toen het regende. Hartelijk dank daarvoor!
15.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer prettige begeleiding bij de aankoop van de woning, meerdere bezichtigingen van dezelfde woning waren mogelijk. Zeer deskundige en gedetailleerde informatie over de staat van de woning, waardoor een realistische beoordeling mogelijk was. De makelaar is zeer klantgericht.
27.04.2023Anoniem
Aanbeveling
We werden tijdens het hele bedrijfsproces optimaal ondersteund door de heer Kaufmann en we voelden ons altijd goed verzorgd.
Ook de bezichtiging was professioneel georganiseerd en uitgevoerd. Wij vinden de prijs/prestatieverhouding eerlijk voor beide partijen.

Wij kunnen de heer Kaufmann zowel professioneel als persoonlijk van harte aanbevelen.
20.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over het hele proces, van het exposé tot de notarisafspraak! Een zeer persoonlijk en professioneel contact met uitgebreide ondersteuning en advies. Heel erg bedankt! Nogmaals graag gedaan!
17.04.2023Anoniem
- Snelle reactie op aanvraag
- zeer vriendelijk en uitgebreid advies (beantwoordde alle vragen, met name voor- en nadelen voor verkoop in de huidige marktsituatie)
13.04.2023Anoniem
4,40 van 5
Aanbeveling
Competent en doelgericht, altijd bereid om te helpen
12.04.2023Anoniem
Aanbeveling
De persoonlijke en professionele ondersteuning door de heer Kaufmann was uitstekend. De presentatie van de woning was ook uitstekend en mijn woning werd binnen korte tijd succesvol verkocht.
Het had niet beter kunnen werken.
Nogmaals hartelijk dank,
UKW
06.04.2023UKW
Aanbeveling
De heer Kaufmann slaagde erin een koper te vinden en de bestelling succesvol af te ronden in deze ongebruikelijke tijd en ondanks moeilijke onderhandelingen.
Hartelijk dank daarvoor.
05.02.2023Anoniem
Aanbeveling
Van het eerste contact tot de notarisafspraak, precies wat je van een professionele makelaar mag verwachten. Een echte aanrader.
22.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Vanaf de eerste ontmoeting hadden we een goed gevoel en voelden we dat we de juiste makelaar hadden gekozen. Het hele proces verliep erg goed. We zijn zeer tevreden en kunnen de medewerkers van Von Poll Immobilien Berlin-Hermsdorf alleen maar aanbevelen.
21.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Held was altijd beschikbaar en overtrof mijn verwachtingen van de verkoopopbrengst met 20%. De verkoop van het appartement verliep zeer snel, de transactie was vlot en professioneel. Ik zou weer met Poll Immobilien werken.
Hartelijk dank voor de bemiddeling.
Met vriendelijke groeten
Prank
28.09.2022Anoniem
4,37 van 5
Aanbeveling
Zeer professionele behandeling, doelgericht, beleefd, hoffelijk, waarderend, snel reagerend op vragen/behoeften van klanten. Ik voelde me altijd optimaal verzorgd.
12.07.2022Peter Becker

12.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Hermsdorf

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Hermsdorf zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 03.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!