Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

3 Beoordelingen

18 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,97 van 5
Aanbeveling
Veel dank aan mevrouw Bode. Ze heeft de verkoop van onze woning tot 100% tevredenheid afgehandeld met haar competente en vriendelijke manier. In het bijzonder moet worden opgemerkt dat mevrouw Bode altijd contact hield met de klant en met ons. We werden altijd op de hoogte gehouden en konden altijd bij mevrouw Bode terecht met vragen. Ze was een plezier om mee te werken en toonde een grote betrokkenheid. Een voorbeeld voor elke makelaar. Wij kunnen mevrouw Bode zonder aarzeling aanbevelen. Ze verdient meer dan 5 sterren.
03.04.2024S. Boch
Aanbeveling
Ik was vooral blij met de persoonlijke steun die ik kreeg van mevrouw Bode. Haar grote betrokkenheid leidde uiteindelijk tot succes. Ze rapporteerde altijd over de laatste ontwikkelingen en bleef altijd dicht bij de klant.
Bij deze wil ik mevrouw Bode nogmaals bedanken!
16.10.2023Birgit Lemcke
Aanbeveling
We hadden een buitengewoon aardige en hartelijke makelaar in mevrouw Bode. Ze houdt van haar werk en dat merk je. Ze was altijd beschikbaar en een bekwaam contactpersoon voor alle vragen.
Kauf einer Immobilie
21.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Bode gaf me heel goed advies. Ik kon haar altijd vragen stellen en was bij haar in goede handen. De volgende keer dat ik een huis koop, kom ik graag bij haar terug.
Kauf einer Immobilie
18.02.2023Jana
Aanbeveling
Onze makelaar mevrouw Bode heeft ons zeer goed geadviseerd, ze was altijd aanspreekbaar, zeer betrokken, behulpzaam, zeer vriendelijk en bekwaam. Ze begeleidde ons heel goed op weg naar de notaris. Ik beveel ook graag het hele team van Von Poll aan.
Eigentümer - Verkauf Ihrer Immobilie
17.02.2023Stefan P.
Aanbeveling
Zeer professioneel, betrouwbaar en klantgericht. Doen het graag nog een keer en raden het zeker aan.
07.03.2022Mehmet Aydogdu
Aanbeveling
Zeer competent advies bij de verkoop van huis en grond.perfect.....Speciale dank aan mevrouw Kühnl-Nardi
19.01.2022Gisela Schmolke
Aanbeveling
Jennifer Kühnl Nardi heeft eersteklas werk geleverd. We hebben onze woning en ons huis van haar gekocht - we doen het graag nog een keer!
08.01.2022Joachim Spahl
Aanbeveling
Bedankt voor het professionele advies en de perfecte afhandeling van mijn aankoop door mevrouw Kühnl-Nardi voor het onroerend goed in Büdingen.

Zo stel ik mij professionaliteit en persoonlijk advies voor.
Ik kijk uit naar verdere samenwerking.
08.01.2022Stephan Malinowski
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en bekwaam. Een echte aanrader.
08.01.2022Anoniem
Aanbeveling
Absoluut betrouwbaar, altijd bereid om te luisteren naar huidige en nieuwe zorgen. Vooral veel dank aan mevrouw Kühnl-Nardi voor haar uitstekende advies en afhandeling. 100% aanbevolen!
22.12.2021Jay M.
17.02.2023Anoniem
Eigentümer - Bewertungstermin
21.03.2022ingrid Michel-Meub
VON POLL IMMOBILIEN Büdingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Büdingen :
Herzlichen Dank, das freut besonders Frau Kühnl-Nardi sehr.
4,79 van 5

16.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Büdingen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Büdingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 08.10.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!