Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

4 Beoordelingen

18 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,77 van 5
Aanbeveling
Ik wil mevrouw Seiffert nogmaals bedanken voor haar professionele ondersteuning van de eerste tot de laatste dag en het best mogelijke resultaat bij de verkoop van onze twee-onder-een-kapwoning.
Super klantenservice van het eerste tot het laatste moment en daarom kan ik mevrouw Seifert en het bedrijf von Poll zonder voorbehoud aanbevelen. Graag opnieuw en opnieuw !!!

Thomas Harbord
17.03.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Lammeck was erg aardig en competent! Ook al zijn we niet tot een overeenkomst gekomen, ik kan hem alleen maar aanraden!
07.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Alles werd naar onze tevredenheid afgehandeld en we zouden hen zeker aanbevelen aan anderen.
17.07.2023Anoniem
Zeer vriendelijk personeel
28.03.2023Anoniem
4,60 van 5
Aanbeveling
We waren net zo onder de indruk van de zakelijke en onopvallende manier waarop de heer Lammeck te werk ging als van zijn expertise.
11.10.2022Hans-Udo Moczarski
4,92 van 5
Aanbeveling
Voor mij stonden bereikbaarheid, betrouwbaarheid en het afhandelen van de verkoop van de woning met zo min mogelijk persoonlijke bemoeienis voorop. Het contact met mevrouw Seiffert en haar collega was altijd vriendelijk en er werd rekening gehouden met mijn wensen. Ik zou von Poll Immobilien te allen tijde weer inschakelen en kan hen zonder voorbehoud aanbevelen.
03.08.2022Angela Schimanski
Aanbeveling
Alles verliep vlot en professioneel. Super klantenservice. Kan met een gerust geweten worden aanbevolen.
28.07.2022Holger Stickan
4,56 van 5
Aanbeveling
De professionele en discrete afhandeling heeft ons overtuigd.
26.04.2022Uwe Weber
VON POLL IMMOBILIEN Castrop-Rauxel Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Castrop-Rauxel :
Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Auf diesem Wege nochmals herzlichen Dank für die Beauftragung und die sehr angenehme Zusammenarbeit.
Aanbeveling
Alles ging supersnel, van de bezichtiging tot de notaris. Ik voelde me altijd op de hoogte gehouden en vragen van mijn kant werden snel en goed beantwoord. Ik zou altijd weer met VON POLL IMMOBILIEN werken.
13.04.2022Birkin Lolo
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung unserer Arbeit. Wir haben uns sehr gefreut und bedanken uns auf diesem Weg nochmals für die angenehmen Zusammenarbeit.
Aanbeveling
Ik was onder de indruk van de professionele aanpak van mevrouw Seiffert bij het beoordelen van de eigendommen. De eigenaar kreeg een begrijpelijke presentatie van de verkoopwaarde dankzij de goede marktkennis van de adviseur, de taxatie van de eigendommen en de locatieanalyses uit de modules.
Ik kan Poll Immobilien, Castrop-Rauxel aanbevelen op basis van onze samenwerking.
25.11.2021Anoniem

25.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Castrop-Rauxel

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Castrop-Rauxel zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 02.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!