Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

19 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,93 van 5
4,88 van 5
Aanbeveling
Wij waren zeer tevreden over de service van de heer Peter Süss. Hij heeft altijd zeer betrouwbaar, competent en bindend gehandeld. Zijn omgang met ons was altijd zeer vriendelijk, beleefd en persoonlijk. Wij zouden altijd weer met hem samenwerken.
25.04.2024Heiko Emmer
Aanbeveling
De samenwerking met von Poll en vooral met mevrouw Trippel was uitstekend. Het was een zeer vertrouwensvolle samenwerking en de reactietijden waren zeer snel. Bovendien biedt von Poll zeer nuttige diensten met betrekking tot de taxatie van onroerend goed, zoals een overzicht van afstanden tot belangrijke locaties zoals supermarkten, kleuterscholen, enz.
Mochten we mevrouw Trippel nog eens nodig hebben, dan zullen we zeker weer graag een beroep op haar doen.
20.02.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Schmitz zorgde heel goed voor de organisatie en het proces, hij was altijd zelfgemotiveerd en een professionele adviseur. Hij was altijd aanspreekbaar en beschikbaar voor ons. We kunnen hem en zijn prettige stijl zeker aanbevelen.
13.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik wil mijn speciale dank uitspreken aan mevrouw Breforth en mevrouw Daus.
Zij waren en zijn altijd aanspreekbaar en hebben zich zeer professioneel ingezet om de verkoop van mijn huis te regelen. Mevrouw Breforth heeft me perfect begeleid tot aan de notarisafspraak en bood ook na de notarisafspraak haar steun aan. Hartelijk dank, groeten A. R.
28.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Competente en professionele uitstekende ondersteuning - van het eerste contact tot de uiteindelijke transactie !!!!
18.12.2023Mario Becker
Aanbeveling
Ik had goed contact met het hele team. De inspectie werd professioneel uitgevoerd en er werd in alle opzichten aan de expertise voldaan. Ik doe graag weer zaken met Von Poll Dreieich.
13.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Professionele en uitstekende ondersteuning in het verkoopproces. Mevrouw Trippel en haar team zijn echt een aanrader. We willen haar bedanken voor de prettige samenwerking aan alle kanten.
30.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Betrouwbare en flexibele contactpartner - altijd een competente oplossing voor onze vastgoedproblemen!
20.09.2023Christian Fritzsche
Aanbeveling
Von Poll Immobilien was de beste beslissing...
Mevrouw Breforth heeft de expertise en ervaring die je je maar kunt wensen en ze begeleidde ons perfect tot aan de notarisafspraak. .
31.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze dank gaat uit naar mevrouw Breforth, die de verkoop van onze woning op een uiterst professionele en betrokken manier heeft afgehandeld. We zullen haar te allen tijde met plezier aanbevelen.
28.07.2023Anoniem
Aanbeveling
VON POLL IMMOBILIEN heeft ons competent geholpen en ons met raad en daad bijgestaan in alle zaken die met de woning te maken hadden. We hadden altijd het gevoel dat we in de beste handen waren. We willen niet alleen het professionele en uitgebreide advies benadrukken, maar ook de snelle communicatie. We zijn erg dankbaar voor de professionele ondersteuning en bevelen VON POLL IMMOBILIEN zonder voorbehoud aan.
08.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Onberispelijke, bekwame afhandeling - altijd weer - TOP !!!
12.06.2023Stefan Schließmann
Aanbeveling
Christian is efficiënt, proactief en een plezier om mee te werken. Hartelijk dank.
11.04.2023Kevin Browne
Aanbeveling
Geweldige samenwerking! Met de heer Schmitz heeft u competent advies aan uw zijde. Hartelijk dank
05.04.2023Anoniem

246 beoordelingen op ImmobilienScout24

03.05.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Dreieich und südlich vor den Toren Frankfurts

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Dreieich und südlich vor den Toren Frankfurts zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 15.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!