Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Flexibiliteit

16 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,88 van 5
Aanbeveling
We waren erg tevreden met het advies en de ondersteuning die we kregen van Sarah Eckert.
19.04.2024Andrea Ringel
Aanbeveling
De ervaring met Von Poll is echt positief. Ik kan het niet lager waarderen dan UITSTEKEND.
Alles verliep soepel,
Mevrouw Eckert is echt professioneel, behulpzaam, open en altijd beschikbaar voor onze vragen.
Wij raden Von Poll Immobilien Fürth en in het bijzonder mevrouw Eckert aan iedereen aan om contact met hen op te nemen en hun vastgoeddiensten te proberen.
17.04.2024Anoniem
Persoonlijke ondersteuning!
16.04.2024Hans-Reinhard Hörl
4,80 van 5
Aanbeveling
Zeer goede service van mevrouw Tutic en volledige inzet, zelfs op vakantie met tijdsverschil.
Eerlijk voor koper en verkoper.
Volledige ondersteuning tot aan de overdracht en altijd beschikbaar voor vragen, zelfs na de aankoop.
23.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Hoogste lof voor mevrouw Sarah Eckert.
Haar inzet, kennis en onderhandelingsvaardigheden zijn ongeëvenaard!

M.& H. Kowally
27.11.2023Helmut Kowally
Aanbeveling
Hartelijk dank voor het vlotte verloop en de verkoop van ons huis. Met dank aan het team van Mr Maringer
15.03.2023Anoniem
4,89 van 5
Aanbeveling
Aangenaam en overtuigend gesprek; goede voorbereiding van het presentatiemateriaal. Grote bereidheid om uitgebreide service aan te bieden en te verlenen voor de huidige verkoop van huizen.
09.02.2023Peter Allgeier
Aanbeveling
Von Poll Fürth leek erg competent, vriendelijk en servicegericht. We zouden hen zeker aanbevelen aan anderen.
14.11.2022Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Eckert en de heer Maringer hebben ons vanaf het begin zeer goed en gedetailleerd advies gegeven. In vergelijking met andere makelaars waar we in voorgaande jaren mee te maken hebben gehad, hebben ze een grote deskundigheid laten zien. Hun inschatting van de huidige volatiele vastgoedmarkt was correct. We hadden het gevoel dat we in zeer goede handen waren en de communicatie verliep goed, zelfs buiten de openingstijden indien nodig. We zouden von Poll in Fürth te allen tijde aanbevelen.
12.10.2022Anoniem
Aanbeveling
De makelaar, mevrouw Sarah Eckert, was super aardig, zeer behulpzaam en professioneel. We waren erg blij met haar ondersteuning tijdens het aankoopproces.
08.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Samen met mijn neef erfde ik een twee-onder-een-kapwoning.
Omdat we geen ervaring hadden met het verkopen van onroerend goed, zochten we ondersteuning en na een paar gesprekken kwamen we uit bij VON POLL makelaardij in Fürth en waren we in alle opzichten zeer tevreden.
We kregen uitstekend advies en al onze vragen werden beantwoord, zodat er meteen een vertrouwensbasis was.
Uiteindelijk werd de beoogde verkoopprijs zelfs iets overschreden.
100% aanbeveling :)
08.10.2021Anoniem
4,84 van 5
03.11.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Fürth Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Fürth :
Sehr geehrte Dame oder sehr geehrter Herr,

vielen Dank für Ihre Bewertung.
Sie waren nicht zu 100 % mit uns zufrieden.
Was können/müssen wir besser machen?
Wodurch konnten wir von Ihnen nicht die volle Punktzahl bekommen?
Über ein kurzes Feedback wäre ich Ihnen sehr dankbar.

Mit den besten Grüßen

31.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Fürth

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Fürth zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!