Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitstekend (4,50)

5 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,88 van 5
Aanbeveling
We willen graag VON POLL IMMOBILIEN Wilhelmshaven - Mehrtens Immobilien GmbH bedanken voor hun uitstekende ondersteuning tijdens het hele verkoopproces van ons huis. Als klant merk je dat er een zeer goede werksfeer is tussen de individuele teamleden en dat iedereen samenwerkt en in dezelfde richting trekt.
We willen in het bijzonder de heer Arne Leschnig in het zonnetje zetten. Hij moest de marketing van onze woning van de ene op de andere dag overnemen en maakte van deze taak een meesterzet voor ons. De heer Leschnig begeleidde ons door enkele emotionele hoogte- en dieptepunten en kreeg ons altijd weer op het juiste spoor.
Van de zeer succesvolle en informatieve presentatie van ons huis, tot de bezichtigingen die hij zelf organiseerde en de uiteindelijke verkooponderhandelingen, hij heeft geweldig werk geleverd.
We wensen het jonge kopersechtpaar nog vele gelukkige jaren in het huis en het allerbeste voor de toekomst.
Voor de aankoop van ons nieuwe huis met VON POLL IMMOBILIEN Aurich / Ostfriesland, was het zeer nuttig dat er een zeer goede collegiale communicatie is tussen de twee bedrijven, die niet onderhevig is aan enig concurrerend denken, maar alles afhandelt naar de volle tevredenheid van de klant.
We zijn zeer tevreden over de geleverde diensten en zullen het agentschap zeker aanbevelen aan anderen.
25.10.2023Horst und Ina Berger
Aanbeveling
Ik had contact met de heer Leschnig van "von Poll Immobilien" met betrekking tot de verkoop van mijn woning. Tijdens de eerste ontmoeting over het algemene proces van de verkoop, maakte de heer Leschnig een positieve indruk op mij met zijn rustige en professionele manier. Deze eerste indruk werd voortgezet tijdens de verdere samenwerking.

De heer Leschnig heeft mijn huis vakkundig in scène gezet en er zeer aantrekkelijke foto's van gemaakt (inclusief een 360° tour en luchtfoto's!). Tijdens de daaropvolgende presentatie van de voltooide expositie was ik bijna klaar om het huis zelf opnieuw te kopen.

Helaas kwam de Oekraïense oorlog en de daaruit voortvloeiende energiecrisis tussenbeide tijdens de verkoop, wat echt zijn tol eiste van mijn geduld en emotionele toestand. Maar zelfs toen ik gefrustreerd was en klaagde over het ietwat langdurige verkoopproces, was de heer Leschnig altijd positief en leidde hij de ene na de andere potentiële koper met een hoge mate van motivatie en professionaliteit door mijn woning. Uiteindelijk bleek Mr Leschnig gelijk te hebben en verkocht hij mijn huis voor een geweldige prijs.

De daaropvolgende aanwezigheid bij de notaris & overdracht van de woning ging gepaard met een boeket bloemen en champagne van de heer Leschnig. Al met al had ik geen betere makelaar kunnen vinden en ik ben nog steeds erg tevreden over het werk en de informatiestroom.

Hartelijk dank,
een tevreden klant uit Schortens
23.03.2023Fabian Bremer
4,40 van 5
Goed
Aanbeveling
Omdat we nog geen diensten hebben gebruikt, kunnen we de prestaties en de prijs-prestatieverhouding niet beoordelen.
18.08.2022Anoniem

30.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Jever

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Jever zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 02.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!