Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitstekend (4,75)

8 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,93 van 5
Aanbeveling
De zeer goede ondersteuning, het competente advies en de professionele realisatie hebben ons volledig overtuigd. Een onvoorwaardelijke aanbeveling. De beste die we kennen in de regio Lörrach.
25.08.2023Andreas
VON POLL IMMOBILIEN Lörrach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Lörrach :
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr über Ihr Feedback und zu hören, dass unser Engagement und unsere Passion unsere Kunden zufriedenstellen. Wir bedanken uns für die Zusammenarbeit und wünschen weiterhin alles Gute.

Aanbeveling
De twee eigenaren zorgden zeer betrouwbaar voor het project en waren ook behulpzaam op het gebied van controle en toezicht op het huis tijdens de leegstand.

Executeur testamentair
13.04.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Lörrach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Lörrach :
Mit großer Freude haben wir dies alles fürs Sie umgesetzt und freuen uns über Ihre geteilte Wertschätzung.

Aanbeveling
Deskundig, vriendelijk en snel advies. Wij zijn zeer tevreden over de taxatie van onze woning en de snelle afhandeling en zouden altijd weer bij dit adres aankloppen. Een aanbeveling is voor ons dan ook vanzelfsprekend.
31.03.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Lörrach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Lörrach :
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Ihr Feedback. Wir freuen uns immer zu hören, dass unser Engagement und unsere Passion unsere Kunden zufrieden stellen. Wir bedanken uns für die Zusammenarbeit und wünschen weiterhin alles Gute.

Aanbeveling
Het totaalpakket klopt hier gewoon!
Het team heeft veel drive, gebruikt hun expertise met veel passie en hart en ziel en zorgt voor de klanten op een zeer professionele en persoonlijke manier! Ik kan ze daarom alleen maar een "zeer goed" geven - ga zo door!
26.03.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Lörrach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Lörrach :
Herzlichen Dank für Ihr lobendes Feedback. Wir freuen uns immer zu hören, dass wir Sie bestens beraten und unterstützen können. Vielen Dank für Ihr Vertrauen!

Aanbeveling
Mevrouw Kissling en de heer Widmer zijn een geweldig team en regelen alle zaken met grote betrokkenheid voor mij als klant. Ik voelde me altijd goed verzorgd en deskundig geadviseerd.
17.03.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Lörrach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Lörrach :
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Ihr lobendes Feedback. Wir freuen uns immer zu hören, dass unser Engagement und unsere Passion für unsere Kunden sowie deren Immobilien wertgeschätzt wird und wir Sie bestens beraten konnten.

Aanbeveling
Zelden zulke competente mensen ontmoet. Open en eerlijk advies. Alle tips werden geaccepteerd.
Had niet het gevoel dat ik een van de velen was.
Topteam. Ik zou ze keer op keer aanbevelen.

Ga zo door.
10.03.2022Alexander Paul
Lieber Herr Paul,

haben Sie vielen Dank für Ihr tolles Feedback. Wir freuen uns sehr, dass wir Ihnen rund um Ihre Immobilienthemen mit Rat und Tat zur Seite stehen durften. Wir wünschen Ihnen weiterhin alles Gute und freuen uns, Sie bald einmal wieder bei uns zu begrüßen.

Herzliche Grüße
Aanbeveling
Super professionele houding gekoppeld aan een zeer hoge mate van competentie en klantgerichtheid. De vriendelijkheid is ongeëvenaard in deze branche! Steeds weer met plezier
04.03.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Lörrach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Lörrach :
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung und Ihr tolles Feedback. Wir wissen dies sehr zu schätzen und freuen uns immer zu hören, dass unser Engagement und unsere Passion für Immobilien wertgeschätzt wird.

4,40 van 5
Goed
Waardering voor:
16.04.2022Heinz J. Thor
Sehr geehrter Herr Thor,
herzlichen Dank für Ihre so positive Bewertung und wir freuen uns sehr Ihnen mit unserem Service weitergeholfen zu haben.
Bleiben Sie gesund und alles Gute.
Ihr VON POLL LÖRRACH Team

22.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Lörrach

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Lörrach zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 24.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!