Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Efficiëntie

Uitleg

6 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Een zeer duidelijke en gestructureerde aanpak en altijd aanspreekbaar.
Mevrouw Gill nam veel tijd om ons als klant in detail te adviseren en te informeren.
Al met al een zeer professionele service, erg vriendelijk en persoonlijk.
28.12.2021Wolfgang Baltes
VON POLL IMMOBILIEN Moers Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Moers :
Bewertungen sind für uns wichtig, um zu schauen, ob wir unsere Kunden zufrieden stellen konnten. Für die lobende Bewertungen bedanken wir uns recht herzlich. Es freut uns, alles zu Ihrer Zufriedenheit erfüllt zu haben, denn das ist unser stetiges Bestreben. Alles Gute für Sie VG E. Gill und Team
Aanbeveling
De service van mevrouw Gill was zeer professioneel, afspraken werden zeer snel gemaakt en alle vragen werden tijdens de bezichtigingen verduidelijkt. We hadden het gevoel dat we in zeer goede handen waren.
21.12.2021S.Dittmann
Liebe Familie Dittmann,
vielen Dank für die gute Bewertung. Es war uns auch eine Freude mit Ihnen zusammen zu arbeiten. Besonders freute uns es doch sehr, dass eine so sympathische Familie die Immobilie gekauft hat. Viel Glück in Ihrem neuen Heim und alles Gute für Sie. VG E. Gill und Team
Aanbeveling
Persoonlijke benadering. Vertrouwelijke behandeling van de omstandigheden. Elke vraag werd naar tevredenheid beantwoord. Begrip. Aandacht voor alle details. Goede begeleiding van het hele proces.
Ik voelde me goed verzorgd en in de beste handen. Ik kan me niet voorstellen dat het beter had gekund. Ook het contact met de potentiële kopers was doelgericht, zeer vriendelijk, bindend, sympathiek en grondig. Ik kan Von Poll Immobilien alleen maar van harte aanbevelen. Ik heb een schoon geweten.
20.12.2021Jozefa Müller
VON POLL IMMOBILIEN Moers Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Moers :
Nicht jeder Immobilienvekauf ist gleich und wenn besondere Bedingungen, besonderen Einsatz und Einfühlsvermögen erfordern, ist es um so schöner, für alle eine Win-Win-Situation geschaffen zu haben. Ihre Bewertung ehrt und freut uns zu gleich. Vielen Dank und alles gute für Sie, bleiben Sie gesund.
23.12.2021Anoniem
Lieber Kunde,
vielen Dank für die gute Bewertung. Für uns ist es wichtig, unsere Kunden zufrieden zu stellen und freuen uns, wenn wir das bei Ihnen erfüllen konnten. Danke und frohe Weihnachten. VPI Moers, Evelin Gill
21.12.2021Anoniem
Lieber Kunde,
es freut uns sehr, Ihre Erwartungen erfüllt zu haben. Vielen Dank für die gute Bewertung. Alles Gute VPI E.Gill
20.12.2021Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Moers Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Moers :
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Für uns ist Ihre Bewertung sehr wichtig und mit 5 Sternen Ihre Anerkennung erhalten zu haben. Das freut uns sehr. VG E. Gill und Team
560 Recensies van

27.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Moers

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Moers zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!