Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klanttevredenheid

Klantenloyaliteit

9 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
We waren erg onder de indruk van de service van VON POLL IMMOBILIEN Villingen-Schwenningen tijdens de verkoop van ons familiehuis en onroerend goed. Hoewel de aanvankelijke verkoopstrategie moest worden aangepast om beter aan te sluiten bij de marktomstandigheden, was het team altijd beschikbaar en ontvankelijk voor onze individuele behoeften. Een speciaal woord van dank gaat uit naar mevrouw Jutta Wilde, die elke stap van het proces vakkundig heeft beheerd en voor een positieve en betrouwbare klantervaring heeft gezorgd. Haar professionalisme, gekoppeld aan een oprecht begrip van onze situatie, maakte een stressvol proces veel soepeler. We zouden hun diensten, en in het bijzonder de expertise van mevrouw Wilde, zeker aanbevelen aan anderen.
14.04.2024Sigurd Braun
Aanbeveling
Mevrouw Bross maakte het kopen van de flat bijzonder gemakkelijk voor ons met haar behulpzame en hartelijke manier.
Ze was erg snel met het uitzoeken van specifieke juridische kwesties en informeerde ons op korte termijn.

We vonden in haar een betrouwbare en competente ondersteuning.
We zouden von Poll of mevrouw Bross te allen tijde weer een eigendom toevertrouwen.
23.11.2023Christa Rumpf
Aanbeveling
Ik was niet in staat om de functies te controleren die in de details werden genoemd en die niet werden beantwoord of waar niet om werd gevraagd. In principe kreeg ik de indruk dat mijn zorgen werden voorgelegd aan derden met een hoog expertiseniveau. Ik had het gevoel dat er goed voor mijn zorgen werd gezorgd.
05.08.2023Reinhold Otto
Aanbeveling
Onze woning was binnen korte tijd verkocht. De communicatie was erg goed en altijd snel. Al met al een zeer goede samenwerking in alle opzichten. Hartelijk dank daarvoor!
18.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik had mevrouw Kiefer de verkoop van een huis toevertrouwd. De omstandigheden waren op zijn zachtst gezegd suboptimaal: de wereld was aan het bijkomen van de pandemie van het coronavirus, er was oorlog uitgebroken in Europa en de rentetarieven stegen tot historische hoogten.

Mevrouw Kiefer was zeer professioneel en betrokken tijdens het hele proces. Vanaf het begin gaf ze me een realistische inschatting van de markt en het onroerend goed. Dit resulteerde in een concrete, haalbare doelovereenkomst die me vanaf het begin een veilig gevoel gaf.

Ik vond het gebruik van moderne presentatietechnieken zoals drone-opnames en 3D online inspecties erg prettig.

Ik wil vooral de communicatie benadrukken, of het nu persoonlijk, per telefoon, e-mail of messenger was, mevrouw Kiefer was altijd klantgericht en snel en goed bereikbaar. Na de verschillende inspecties kreeg ik altijd een update en een eerlijke beoordeling, wat ik geweldig vond.

Samenvattend kan ik een hele duidelijke aanbeveling doen: als je je vastgoedzaken in andere handen wilt leggen, leg ze dan in deze handen.
09.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik vond de snelle verwerking leuk
27.09.2022Andreas Besch
Aanbeveling
Ik ben blij dat ik het bedrijf von Poll Immobilien in Villingen Schwenningen kan aanbevelen. Ik kreeg zeer goed advies en ben zeer tevreden over het agentschap. Ik werd op de hoogte gehouden door een constante dialoog, wat leidde tot succes. Hartelijk dank.
10.03.2022Peter Buchli

27.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Villingen-Schwenningen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Villingen-Schwenningen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!