Makelaar, makelaardij, hypotheekadvies

Creatieve impuls

Klanttevredenheid

9 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
We waren erg tevreden met het advies en de ondersteuning die we kregen van Mr Platt. Hij maakte erg goede foto's van het huis en kwam ook verschillende keren langs om de juiste lichtinval van de dag beter vast te leggen. Hij was altijd aanspreekbaar en had goede ideeën en adviezen. Wat ons als verkopers het meeste plezier deed, was dat de kopers ook veel baat hadden bij zijn expertise en een bank vonden die hen een lening op maat gaf. Integendeel, de expertise was nuttig voor ons allemaal - naast de menselijke component in moeilijke fases, die vervolgens iedereen naar een goed doel en resultaat leidde. We bevelen de heer Platt graag aan.
18.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Professioneel en betrouwbaar advies! Snelle beschikbaarheid en een hoog niveau van expertise in vastgoedmarketing. Absolute aanrader!
12.03.2024Andreas und Eva Julia Heil
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over de professionele en vriendelijke manier waarop de heer Platt te werk ging en zouden hem te allen tijde zonder voorbehoud aanbevelen.
01.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Mijn vrouw en ik zullen VON POLL IMMOBILIEN Worms aan anderen aanbevelen (en hebben dat ook al gedaan) omdat we zeer tevreden waren. Vanaf het eerste contact tot de laatste seconde bij de overdracht was alles geweldig. Zeer deskundig maar ook uiterst vriendelijk contact. Tijdens het hele verkoopproces waren we in goede handen. Alles werd ons uitgelegd en zo was het uiteindelijk ook.
Als we weer verkopen, is er voor ons maar één adres: VON POLL IMMOBILIEN, dankzij het professionele en hartelijke contact in Worms.
11.04.2023Fischer
Aanbeveling
De marketing van onze woning werd uitstekend uitgevoerd door de heer Platt.
We zouden hem opnieuw en opnieuw kiezen omdat alles perfect was.
06.04.2023Frau Hildebrand-Gard
Aanbeveling
Topadvies. Zeer professionele en klantgerichte ondersteuning en hulp bij verkoop. Ik zou het graag nog eens doen, ik kan het alleen maar aanraden!
30.03.2023Wolfgang Roth
Aanbeveling
Naast de uitstekende professionele en persoonlijke expertise van de heer Platt, wil ik in het bijzonder de all-round ondersteuning noemen die ik van hem kreeg tijdens de gehele voorbereiding van de verkoop, de persoonlijke ondersteuning ondanks de grote afstand en, ten slotte, de vlotte organisatie van het verkoopproces. Ik kan de heer Platt zonder voorbehoud aanbevelen.
16.06.2022R.E.
Aanbeveling
Zeer competent advies en zeer behulpzaam!
10.06.2022Anoniem

05.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Worms

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Worms zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!