Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
VON POLL REAL ESTATE is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 350 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed van...

Contactgegevens

18 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,81 van 5
4,53 van 5
Aanbeveling
was een lang proces met veel hindernissen, maar eind goed, al goed!
18.03.2024Anoniem
VON POLL REAL ESTATE Rheinfelden | Fricktal Commentaar van VON POLL REAL ESTATE Rheinfelden | Fricktal :
Lieber Kunde
Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns, dass trotz aller Herausforderungen letztendlich alles zu Ihrer Zufriedenheit gelöst werden konnte. Vielen Dank für Ihre Geduld und Ihr Verständnis.
Freundliche Grüsse
Aanbeveling
Ik kon het huis heel snel verkopen voor een goede prijs. Dat was belangrijk in mijn geval. De heer Marra gaf me zeer goed advies en bood professionele ondersteuning in alle zaken. Ik kan het makelaarskantoor alleen maar aanbevelen aan anderen.
06.09.2023Th. Bielser
Lieber Herr Bielser
Vielen Dank für die tolle Bewertung.
Es bereitet uns viel Freude zu wissen, dass Sie mit uns zufrieden sind. Es war eine tolle Zusammenarbeit.
Aanbeveling
De heer Marra is erg flexibel als het gaat om het maken van afspraken en maakt bijna altijd alles mogelijk. Hartelijk dank hiervoor en ook voor de uitstekende service.
11.08.2023Anoniem
Lieber Kunde
Vielen Herzlichen Dank. Es freut uns sehr, dass Sie unsere Dienstleistung geschätzt haben.
Aanbeveling
Heel goed advies. Mr Mara kwam ook met een aantal zeer goede ideeën. Top!
10.08.2023Anoniem
Lieber Kunde
Vielen Herzlichen Dank für die positive Rückmeldung. Es freut uns sehr, dass Sie zufrieden mit unserer Arbeit sind.
Aanbeveling
We waren erg blij met alles. Omdat we 100% van de tijd werken, was het voor ons een grote opluchting om ons nergens zorgen over te hoeven maken.
VON POLL REAL ESTATE heeft uitstekend werk geleverd.
12.04.2023Anoniem
Lieber Kunde
Vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung! Es freut uns zu hören, dass Sie mit unserem Service zufrieden waren und wir dazu beitragen konnten, Sie voll und ganz zufrieden zu stellen.
4,60 van 5
Aanbeveling
Met de hoffelijke manier van advies en hulp geven, zelfs aan één persoon.
Behulpzaam in elke situatie en altijd beschikbaar als je problemen of vragen hebt.
Ik kan de heer Marra alleen maar aanbevelen.
20.08.2022Anoniem
Lieber Kunde
Es freut mich sehr, dass Sie mit unsere Dienstleistung zufrieden waren.
Es war uns ein vergnügen Sie als Kunden begleiten und bedienen zu dürfen.
4,20 van 5
Goed
Aanbeveling
Zeer goed, authentiek advies over de te koop staande woning van de heer Marra. Hij maakte zich ook vertrouwd met het pand en was goed op de hoogte van de belangrijkste kerngegevens en gaf antwoorden.
09.02.2022Anoniem
Lieber Kunde
Vielen Herzlichen Dank, dass Sie Ihre Erfahrung hier mit anderen Kunden teilen.
Es freut mich sehr, dass Sie mit unserer Beratung zufrieden waren.
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over de heer Marra, hij werkte zeer professioneel, deskundig en transparant aan de verkoop van ons huis. De heer Marra overtrof onze verwachtingen.
Ik kan de heer Marra en het team van Von Poll Real Estate alleen maar aanbevelen.
Sgroi
05.01.2022Sgroi
Guten Tag Herr Sgroi

Vielen Herzlichen Dank für die tolle Bewertung. Es war mir eine grosse Freude Sie beim Verkauf begleiten zu dürfen.

Aanbeveling
Zeer bekwaam, uiterst betrouwbaar en vriendelijk.
02.11.2021Anoniem
Sehr geehrter Kunde

Es freut uns sehr, das Sie mit unser Dienstleistung zufrieden sind und Sie unsere Leidenschaft für Immobilien verspüren.
Vielen Herzlichen Dank.
Aanbeveling
We kregen zeer professioneel advies en informatie van de heer Marra.
01.11.2021Bächtold Beatrice
Liebe Frau Bächtold
Vielen Herzlichen Dank für Ihr Vertrauen. Es freut mich, dass Sie mit meiner Dienstleistung zufrieden sind.
Aanbeveling
We bezochten verschillende huizen en flats, maar Mr Marra was de beste van iedereen die ons een huis liet zien!

Vriendelijke groeten

Hans Kunz
30.10.2021Kunz Hans
Sehr geehrter Herr Kunz,
Vielen Herzlichen Dank für Ihr Feedback. Es freut mich sehr, dass Sie mit unserer Dienstleistung zufrieden waren.
Es ist uns ein grosses Anliegen unsere Kunden zu begeistern.
Freundlich Grüsse
4,22 van 5
Goed
04.03.2024Anoniem
Lieber Kunde
Vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie zufrieden sind und Ihre Erfahrungen weitergeben.
Freundliche Grüsse
04.01.2022Odile Lancellotti
Guten Morgen Frau Lancellotti
Es freut uns sehr, dass Sie mit uns zufrieden waren und wir Ihre Erwartungen erfüllen könnten.
Vielen Herzlichen Dank für die tolle Bewertung.
06.12.2021Anoniem
Sehr geehrte Damen und Herren
Vielen Herzlichen Dank für die Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie mit unserer Dienstleistung zufrieden waren.
07.11.2021Anoniem
Sehr geehrte Damen und Herren

Vielen Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie mit unserer Dienstleistung zufrieden waren.
02.11.2021Mauro Lizzi
Sehr geehrter Herr Lizzi
Vielen Herzlichen Dank für Ihre Bewertung und das entgegengebrachte Vertrauen.
Es bereitet uns grosse Freude wenn Sie zufrieden sind.
01.11.2021Anoniem
Sehr geehrter Kunde
Vielen Herzlichen Dank für die Bewertung. Es freut mich das Sie mit unserer Dienstleistung zufrieden waren.
4,60 van 5

22.10.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL REAL ESTATE Rheinfelden | Fricktal

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL REAL ESTATE Rheinfelden | Fricktal zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 08.10.2021  |  Laatst bijgewerkt: 25.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!