BNI Mecklenburg

Gekwalificeerde aanbevelingen, meer bestellingen, nieuwe werknemers

Contactgegevens
Een relevant en betrouwbaar economisch en zakelijk netwerk dat de regio zodanig ondersteunt en ontwikkelt dat de kleinkinderen een beter land vinden dan het nu is en dus hun toekomst in de regio zien. Elk bedrijf wordt economisch en inhoudelijk...

Contactgegevens

Transparantie

11 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,80 van 5
Aanbeveling
Super team, erg vriendelijk en informeel.
12.08.2021Paul Berbig
4,67 van 5
Aanbeveling
Hier sind sie, die Unternehmer, die morgens früh aufstehen, um Geschäfte zu machen. Die gut gelaunt den Tag beginnen und hier in der Region was bewegen. Das Team Baltic Business besticht durch die Mischung von guter Laune, Struktur und dem Willen miteinander zu arbeiten. Einfach erleben!
Baltic Business Rostock (BNI) Rostock
02.04.2019Anoniem
Aanbeveling
Je kunt de geest van een hele opkomende regio voelen in dit ondernemersnetwerk. Ik merk dit vooral omdat ik uit een andere regio kom.
BNI Mecklenburg - Das Unternehmernetzwerk
28.03.2019Frank Marco Günzel
4,63 van 5
Aanbeveling
Gespräche finden auf Augenhöhe statt. Kontakte werden auch überregional vermittelt.
Sehr nutzbringendes Netzwerk.
BNI 4-Tore
26.03.2019Modellbau Lebert
4,58 van 5
Aanbeveling
In een aangename sfeer en discussies op ooghoogte worden niet alleen zaken gedaan, maar ook ervaringen uitgewisseld.
26.03.2019Modellbau Lebert
Aanbeveling
Ich bin jetzt seid Januar 2019 Mitglied im BNI Team 4 Tore Business Neubrandenburg. Ich wurde sehr
herzlich aufgenommen. Aus verschiedenen Branchen sind Ansprechpartner vor Ort und sollte einmal ein Kontakt aus einer anderen Branche fehlen, wird sofort geholfen. Jeder hat sein eigenes Netzwerk, doch im BNI haben wir alle zusammen ein großes Netzwerk.
Jenni Meyer - CF Fitness Neubrandenburg GmbH
Mitgliedschaft im BNI 4-Tore
26.03.2019Jenni Meyer
Aanbeveling
Zakelijke BNI-bijeenkomsten op ooghoogte, zeer gestructureerd en goed georganiseerd, absoluut geen tijdverlies. Wie geeft, wint!
26.03.2019Detlef Horn
Aanbeveling
Ich war am Anfang sehr skeptisch, da ich einige Unternehmensgruppen bereits besucht hatte. Denn meine Meinung ist, man muss auch über den Tellerrand hinausschauen und darf nicht nur in der eigenen Suppe kochen. Genau das habe ich hier gefunden. Unternehmen die nicht untereinander, sondern miteinander geschäftlich unterwegs sind, um den Kunden einen Mehrwert zu schaffen. Die Aussage „Wer gibt gewinnt“ ist hier nicht nur ein Spruch, sondern wird auch so gelebt. Meine Beste Unternehmerische Entscheidung die ich bisher getroffen habe. Danke BNI, Danke BNI, Danke Roberto und Team.
BNI 4-Tore
26.03.2019LT web-solution
Aanbeveling
Ondernemers op ooghoogte, ik werd hartelijk ontvangen, er was een geweldig buffet, ik heb veel geleerd en kijk uit naar de volgende keer!
25.03.2019Christian Buhr (765 Xing Kontakte) - IMMORAISE
4,96 van 5
Aanbeveling
Ik was eerst erg sceptisch, omdat ik al een paar bedrijfsgroepen had bezocht. Mijn mening is dat je buiten de gebaande paden moet denken en niet alleen maar in je eigen sop gaar moet koken. Dat is precies wat ik hier aantrof. Bedrijven die geen zaken met elkaar doen, maar met elkaar om toegevoegde waarde voor hun klanten te creëren. Het gezegde "Wie geeft, wint" is hier niet zomaar een slogan, het is een manier van leven. Mijn beste zakelijke beslissing die ik ooit heb genomen. Bedankt BNI, bedankt BNI, bedankt Roberto.
20.03.2019Lutz Thiel
4,00 van 5
Goed
Aanbeveling
Ik heb mijn eenjarig contract met BNI verlengd. Waarom? Omdat het werkt. Omdat het nieuwe professionele contacten oplevert die anders onbereikbaar waren. Omdat ik verkoop. De kers op de taart: Met BNI word je een verkoopprofessional. Wat kan ik aanbieden en wat niet? Wat brengt klanten. Eerlijke feedback van ondernemers op ooghoogte: Waar anders krijg je dat????
Mitgliedschaft im BNI Mecklenburg
20.03.2019Manuela Kuhlmann (279 Xing Kontakte) - Kuhlmann PR / Presse- & Öffentlichkeitsarbeit für Unternehmen in Meck-Pomm.

2 Locaties op ProvenExpert.com

Baltic Business Rostock (BNI) Rostock
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan BNI Mecklenburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over BNI Mecklenburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 06.06.2018  |  Laatst bijgewerkt: 16.07.2020   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!