Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Als u een eigenaar bent en ooit heeft overwogen om uw eigendom te verkopen of te verhuren, of als u geïnteresseerd bent in het huren van een geschikte flat of het kopen van een mooi huis in Alzey of de omgeving, neem dan contact met ons op: uw...

Contactgegevens

9 Beoordelingen

60 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
Mr Schmidt is een zeer vriendelijke en competente consultant
Peter Thominski
21.04.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrter Herr Dr. Thominski, vielen Dank für Ihre tolle und positive Bewertung. Es freut uns, wenn wir Sie bis dato mit unserem Service überzeugen konnten. Herzlichen Dank und beste Grüße aus Alzey
Aanbeveling
Vriendelijk en competent advies.
Hartelijk dank!
20.04.2024Chris
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Guten Morgen lieber Kunde. Herzlich Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns, dass Sie bis jetzt mit unserem Service sehr zufrieden sind und wir Sie überzeugen konnten. Weiterhin einen gute Zeit und beste Grüße.
Aanbeveling
Ze zijn erg vriendelijk en betrouwbaar
19.02.2024Fereydoun
4,87 van 5
Aanbeveling
Zeer competent en vriendelijk. Geeft blijk van expertise en sterke partners achter hem. Prettig gesprek en duidelijke communicatie over mogelijke diensten
Een echte aanrader.
14.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde. Vielen Dank für Ihre tolle und positive Bewertung. Es freut uns, wenn wir Sie bis dato mit unserem Service überzeugen konnten. Herzlichen Dank und beste Grüße aus Alzey
Aanbeveling
We kregen zeer goed advies en alles werd ons in detail uitgelegd, wat zeer informatief was.
Erg vriendelijk, behulpzaam en competent. :)
13.12.2023Lisa Schuster
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Liebe Familie Schuster, vielen Dank für die tolle Bewertung. Es hat uns sehr viel Spaß gemacht. Viele Grüße und noch eine schöne Adventszeit wünschen wir.
Aanbeveling
Zeer professioneel advies, altijd beschikbaar, altijd voor ons klaar 👌Ik zou ze graag aanbevelen bij anderen.
11.12.2023Agnes
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Guten Morgen liebe Frau Chrzanowski, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns, dass Ihnen unser Service gefällt. Viele Grüße und eine schöne Adventszeit wünschen wir Ihnen.
Aanbeveling
Professioneel team met de juiste houding ten opzichte van klantenservice en eigendom. Bedankt voor de steun tot nu toe.
07.07.2023Jan Fuchs
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Guten Morgen liebe Familie Fuchs. Herzlich Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns, dass Sie bis jetzt mit unserem Service sehr zufrieden sind und wir Sie überzeugen konnten. Weiterhin einen gute Zeit und beste Grüße.
Aanbeveling
Geweldig gezelschap, vooral de soevereiniteit en competentie van mevrouw Kerz moeten worden benadrukt!
19.06.2023Nicole Mahr
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrte Frau Mahr, vielen Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns, dass wir Sie mit unserer Dienstleistung überzeugen konnten. Vielen Dank und viele Grüße.
Aanbeveling
Het was een zeer vriendelijke, competente en aangename gesprekssfeer, die absoluut aanmoedigt om contact op te nemen met von-Poll- Immobilien in het geval van een verkoop door Ernst.
Hartelijk dank daarvoor
06.06.2023Anoniem
Aanbeveling
We kwamen op aanbeveling en kunnen deze ervaring alleen maar bevestigen.
De heer Schmidt en zijn team behandelen klanten altijd op een professionele manier en zijn altijd bereid om te luisteren en goede oplossingen voor te stellen voor beide partijen. Je krijgt altijd zeer deskundig en vriendelijk advies en het team is altijd beschikbaar. Het exposé met tekst en foto's was perfect afgestemd op onze woning en de beschrijving was perfect. We hielden erg van deze ontspannen en vriendelijke aanpak, omdat we altijd vrij waren om onze eigen beslissingen te nemen. We zeggen "thank you" en bevelen jullie graag aan bij anderen!
29.05.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Guten Morgen Frau Schöne, vielen herzlichen Dank für die tollen Worte. Es freut uns, dass Ihnen unsere Dienstleistung gefällt. Es hat uns sehr viel Spaß gemacht, Ihre Immobilie zu betreuen und wünschen Ihnen und der Familie alles Gute. Viele Grüße aus Alzey.
Bedankt!
Zeer vriendelijk, professioneel en competent.
10.05.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde. Es freut uns, dass Sie mit unserer Dienstleistung zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute und bedanken uns herzlichst. Beste Grüße aus Alzey.
4,80 van 5
Aanbeveling
We zijn meer dan tevreden over het werk van Von Poll Alzey!
De heer Schmidt en zijn team stonden altijd voor ons klaar, onze zorgen werden snel en met veel betrokkenheid en intermenselijke gevoeligheid behandeld.
We hadden het gevoel dat we in zeer goede handen waren.
In het algemeen kan ik hen alleen maar aanbevelen.
04.05.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren helemaal tevreden over de makelaar in Alzey. We zouden hen zeker aanbevelen aan anderen.
04.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer goede samenwerking. De professionele voorbereiding leidde tot een snelle en directe verkoop van onze woning. Al met al een zeer goede service vanaf het begin.
25.04.2023Toni
Aanbeveling
Ondanks het ietwat langdurige proces en de obstakels die de verkoper van de woning veroorzaakte, is de transactie uiteindelijk soepel verlopen.
In dit opzicht kan de ondersteuning door de medewerker van Von Poll Immobilien tijdens de verkoop als zeer goed worden omschreven.
17.04.2023Manfred Hinz
Aanbeveling
Zeer competent, vriendelijk. Mr Schmidt en zijn collega's stonden altijd voor ons klaar.
Iedereen was altijd beschikbaar voor vragen. We werden ook regelmatig op de hoogte gehouden over de status van de verkoop van ons huis.
Ik zou keer op keer voor deze makelaar kiezen.
09.04.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrte Kunden, vielen lieben Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass wir neue Eigentümer für Ihre Immobilie finden konnten und Sie mit unserer Dienstleistung zu frieden sind. Viele Grüße aus Alzey.
Aanbeveling
Ik had het geluk om mevrouw Kerz als mijn makelaar te hebben, geweldig! Altijd aanwezig, altijd vriendelijk en behulpzaam, niets was haar te veel, integendeel, complimenten voor deze medewerkster....
26.03.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde. Es freut uns, dass Sie mit der Dienstleistung von Frau Kerz zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute und bedanken uns herzlichst. Beste Grüße aus Alzey
Aanbeveling
Veel dank aan mevrouw Kerstin Kerz voor haar advies en betrouwbare samenwerking.
19.03.2023Anett Kästner
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrte Frau Kästner. Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns, dass Sie mit der Arbeit von Frau Kerz äußerst zufrieden waren. Wir wünschen Ihnen eine gute Zeit und bleiben Sie gesund. Beste Grüße aus Alzey.
Aanbeveling
De vriendelijkheid en deskundigheid van het betrokken personeel.
13.03.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrter Herr Draths, herzlichen Dank für Ihre klasse Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihnen unser Service gefällt.
Wir wünschen Ihnen und Ihrer Familie eine gute Zeit und beste Grüße aus Alzey.
4,95 van 5
Aanbeveling
We waren erg tevreden over de makelaar, mevrouw Kerstin Kerz. Zij was in staat om onze ideeën af te stemmen op de markt. Tijdens de verkoopgesprekken toonde ze een zeer hoge mate van bemiddelingsvaardigheid. Projecten werden doelgericht, vakkundig en snel gerealiseerd. We zouden weer opdrachten bij haar plaatsen.
09.03.2023Jörg Höchst
VON POLL IMMOBILIEN Alzey Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Alzey :
Sehr geehrter Herr Höchst. Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns, dass Sie mit der Arbeit von Frau Kerz äußerst zufrieden waren. Wir wünschen Ihnen eine gute Zeit und bleiben Sie gesund. Beste Grüße aus Alzey.
139 Recensies van

04.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Alzey

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Alzey zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 25.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!