Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Als u als eigenaar ooit heeft overwogen om uw woning te verkopen of te verhuren of als u geïnteresseerd bent in het huren van een geschikte woning of het kopen van een mooi huis in Biberach of omgeving, neem dan contact met ons op: uw...

Contactgegevens

11 Beoordelingen

58 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,69 van 5
Aanbeveling
Mevrouw en mijnheer Zimmermann zijn een geweldig team dat zich kenmerkt door een bovengemiddelde klantenservice. Vakkundig, hartelijk, aanbevelenswaardig...
24.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Biberach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Biberach :
Vielen Dank für diese großartige und persönliche Bewertung! Es freut uns sehr, dass wir als Team gemeinsam mit unseren Kunden erfolgreich zusammenarbeiten können.
Aanbeveling
Zeer deskundig en eerlijk advies. TOP ondersteuning van begin tot eind.
24.01.2024Michael Koch
VON POLL IMMOBILIEN Biberach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Biberach :
Hallo Herr Koch, vielen Dank für diese Bewertung. Es hat uns gefreut für Sie arbeiten zu dürfen!
Aanbeveling
Zeer persoonlijke en uitgebreide ondersteuning, zelfs na de notarisafspraak. Behulpzaam en betrokken bij alles wat er gedaan moest worden rondom de verkoop van het huis, contact met instanties, verzekeringsmaatschappijen, etc.
Een echte aanrader en zeer persoonlijk ;-)
23.01.2024Martin Schupp
VON POLL IMMOBILIEN Biberach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Biberach :
Hallo und guten Tag Herr Schupp, es hat uns wirklich gefreut für Sie zu arbeiten! Vielen Dank dafür. Wir stehen Ihnen jederzeit zur Verfügung.
Aanbeveling
Ik had een uitstekende ervaring met deze makelaar. De professionaliteit en expertise van het team hebben me geholpen om de perfecte woning te vinden. De communicatie was transparant en efficiënt en ze begrepen echt wat ik nodig had. Ik kan deze makelaar van harte aanbevelen.
14.11.2023Damir
VON POLL IMMOBILIEN Biberach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Biberach :
Hallo Damir, es freut mich dass eine sehr gute Bewertung abgegeben wurde. Vielen Dank. Ich werde Herrn Ronceic darüber unterrichten!
Aanbeveling
Erg aardige adviseur en altijd beschikbaar.
14.11.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Biberach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Biberach :
Bedankt voor deze recensie.
Aanbeveling
Het contact met de heer Roncevic was erg prettig en vriendelijk. Ze deden altijd hun best om mij als klant een stap voor te zijn en gaven alle informatie zodat er geen vragen onbeantwoord bleven. Zeer professioneel en competent.
03.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Top advies, zeer bekwaam en vriendelijke houding.
02.03.2023Raimund Hantusch
Aanbeveling
Zeer bekwaam en zeer behulpzaam vriendelijk en beleefd aan te bevelen op elk gewenst moment
02.03.2023Hannelore Matschke
4,35 van 5
Aanbeveling
Goede communicatie. Vriendelijk. Helaas was ik niet de doelgroep van de verhuurder/architect, die meer gericht waren op glamour dan wooncomfort en geen kennis hadden van de huidige woonwensen en -normen. Dit lag niet aan de makelaar.
02.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en professioneel advies.
02.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer goede en betrouwbare samenwerking :-)
02.03.2023Ursula Bühler
22.02.2023TV
Aanbeveling
De heer Roncevic was erg vriendelijk en competent!
Hij nam ook veel tijd voor de bezichtigingsafspraak..... zijn zeer tevreden over de ondersteuning en zeggen gewoon TOP!!!!! 👌😎
18.02.2023Aino Ottenbacher
Aanbeveling
Dat het snel is opgelost met het huurcontract.
17.02.2023Xenia Hass
Alles voll OK!
13.10.2022Anoniem
4,00 van 5
Aanbeveling
Voor mij zijn "massale bezichtigingen" nogal onplezierig, ook voor mijn klanten.
12.10.2022Christina Jellyman
Sehr geehrte Frau Jellyman,

vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir führen GRUNDSÄTZLICH keine "Massenbesichtigungen" durch und vereinbaren Termine IMMER zeitversetzt. In der von Ihnen vorgefundenen Besichtigung kann es sein, dass Interessenten länger besichtigt haben, nochmals gekommen sind um Details zu klären und dass Interessenten früher kommen als vereinbart. Dies ist sicherlich der Attraktivität der Immobilie geschuldet.
1,00 van 5
Slecht
Slechte ervaring met dit makelaarskantoor, ik nam contact op met de heer Ante Roncevic over een nieuwbouw huurappartement in Biberach, voordat ik het appartement mocht bezichtigen, kreeg ik per e-mail te horen dat ik een bewijs van inkomen moest overleggen. Maar dat is brutaal, wettelijk mag je dat niet vragen, wel een verklaring van de huurder, maar niet mijn loonstrookjes. Ik ben dus erg teleurgesteld. Loonstrookjes zijn zeer gevoelige gegevens en ik ga ze niet zomaar rondsturen. Ik werk in de IT-sector en weet precies hoe zulke gegevens misbruikt kunnen worden.
10.10.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Biberach Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Biberach :
Rechtlich gesehen darf der Vermieter erst dann einen Einkommensnachweis anfordern, wenn er mit dem potenziellen Mieter die Formalitäten klären und das Mietverhältnis konkret wird. Zur reinen Besichtigung der Immobilie darf er noch keinen Nachweis verlangen, das würde den datenschutzrechtlichen Bestimmungen widersprechen.

Herr Roncevic hat Sie darauf hingewiesen, dass, sollten Sie in die engere Wahl der Mietinteressenten kommen, der Vermieter einen Einkommensnachweis fordern kann/wird.

Ihre Aussage ist falsch!
Aanbeveling
Altijd erg vriendelijk en behulpzaam!
10.10.2022Anoniem
1,31 van 5
Slecht
De woning zou voor ons gereserveerd zijn - na overleg met mevrouw Schatz - omdat de andere notarisafspraak was afgezegd door andere geïnteresseerden. Er werd meerdere malen benadrukt dat wij nu de enige geïnteresseerden waren en dat we het financieringsproces konden starten. De notarisafspraak was geannuleerd. Dit bleek niet te kloppen en de woning werd drie dagen later bij de betreffende notarisafspraak verkocht. Wij hebben geen vertrouwen meer in jullie diensten, omdat er geen open en eerlijke communicatie was en afspraken niet werden nagekomen. Wat jammer.
08.09.2022Charlotte Schwan
Sehr geehrte Frau Schwan,

Frau Schatz hat es versäumt Sie über den laufenden Verkauf der Immobilie zu informieren. Das darf so nicht sein. Bitte entschuldigen Sie dieses Versäumnis.
4,00 van 5
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over de inzet van mevrouw Schatz, hartelijk dank! E. Schmid
31.03.2022Anoniem

30.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Biberach

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Biberach zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!