Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Vertegenwoordiging van belangen

53 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,84 van 5
Aanbeveling
Bekwame medewerkers, professionele ondersteuning van topniveau.
Er wordt aan de behoeften van de klant voldaan.
Duidelijke aanbeveling!
23.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Onze consultant was ook beschikbaar om buiten kantooruren met ons te praten en het contact was altijd erg vriendelijk en betrokken.
07.03.2024Dr.Hartmut Witzig
4,40 van 5
Aanbeveling
Ik zou mevrouw Zahn te allen tijde aanbevelen als makelaar. Competent werk, de realisatie was altijd bevredigend.
06.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Zeer vriendelijk advies en ondersteuning, werken graag weer met ze samen en kunnen ten zeerste worden aanbevolen.
22.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Een groot compliment voor de heer Tagay!

Als makelaar heeft hij uitstekend voor ons gezorgd.
De huizen kwamen precies overeen met zijn beschrijvingen en hij heeft ons alles grondig laten zien en elke vraag deskundig beantwoord. We bevelen hem zonder voorbehoud aan en zullen in de toekomst weer contact met hem opnemen als we meer huizen nodig hebben. Hartelijk dank voor de geweldige ondersteuning en de fantastische flat!

Vriendelijke groeten Medya & Devran
19.02.2024Devran&Medya
COMPETENT, ZEER VRIENDELIJK, BELEEFD EN BETROUWBAAR
19.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact tot de verkoop was alles positief. De volgende verkoop via von Poll Celle is al in voorbereiding. Hartelijk dank aan de heer von Collrepp en zijn team.

Groeten Marcus Tohde
24.01.2024Marcus Tohde
4,80 van 5
Aanbeveling
Het advies was persoonlijk en hield ook rekening met de persoonlijke gevoeligheden van de klant (in dit geval de huurder). De heer Tagay bemiddelde zeer goed tussen verhuurder en huurder en voldeed ruimschoots aan alle eisen. Hij had altijd tijd voor ons en een open oor.
We wensen hem blijvend succes. Hij heeft een goede indruk gemaakt op zijn woonplaats.
30.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Met de heer Tagay als onze consultant hadden we een uiterst sympathieke persoon die zijn vak verstaat, gekoppeld aan een grote dosis gevoel.
We willen van deze gelegenheid gebruik maken om hem hartelijk te bedanken.
Möller/Kanat
10.11.2023Bernd kanat
Aanbeveling
Zeer goede service en klantenservice. Ze reageerden heel snel op alles wat we nodig hadden en hielpen ons met alles.
02.10.2023Jose
Aanbeveling
De heer Tagay is een zeer aangename en professionele consultant
29.08.2023Andreas Schmitz
Aanbeveling
De heer Tagay is competent, betrouwbaar en biedt een allround service.
16.08.2023LW
Aanbeveling
Mevrouw Gerber was te allen tijde competent en betrokken. Mijn ervaring is dat ik Von Poll Immobilien zonder voorbehoud kan aanbevelen.
27.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik was helemaal tevreden, heel erg bedankt
16.05.2023Anoniem
4,01 van 5
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact voelden we ons goed en competent geadviseerd.
27.03.2023Anoniem
Aanbeveling
We hebben contact gehad met de heer Tagay en onze conclusie is echt positief. Uiteindelijk is het contract niet gesloten, maar alleen omdat we niet 100% tevreden waren over de woning. Maar we blijven contact houden. We geven hem een duidelijke duim omhoog!
27.03.2023J. K.
Aanbeveling
Alles klopte - expertise, klantgerichtheid en uiteindelijk het resultaat. Hartelijk dank aan het team in Celle en in het bijzonder aan de heer von Collrepp - we doen het graag nog een keer!
06.03.2023U. Altmann
Aanbeveling
Alles was zeer professioneel voorbereid en georganiseerd. De heer von Collrepp was altijd punctueel en supervriendelijk.
03.03.2023Anoniem
Aanbeveling
We willen de heer von Collrep bedanken voor zijn betrokkenheid, vriendelijkheid en professionaliteit. We zouden altijd weer overwegen om met hem samen te werken.

Met vriendelijke groeten
21.02.2023Graetsch
4,93 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Zahn heeft ons gedurende het hele proces goed ondersteund en communiceerde heel open, eerlijk en direct. Ze was altijd beschikbaar voor ons en deed snel haar best om ons feedback te geven.
We zouden mevrouw Zahn te allen tijde aanbevelen en willen haar bedanken voor haar uitstekende service.
01.02.2023Anoniem

29.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Celle

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Celle zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 04.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!