Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Situatieanalyse

Uitleg

43 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Makelaar Aschenbrenner was altijd beschikbaar (zelfs in het weekend), altijd geduldig voor mijn zorgen en vragen en heeft ons uiteindelijk tot een goed einde gebracht.
12.04.2024Bernd W.
Aanbeveling
Met name de heer Aschenbrenner was een zeer betrouwbare partner aan onze zijde vanaf het begin van de voorbereiding van een exposé tot en met de verkoop en overdracht.
Zelfs na de verkoop en met de steun van de koper was en is de heer Aschenbrenner er altijd om te helpen.
10.11.2023S, Stefan
Aanbeveling
Altijd in de beste handen, zowel bij het verkopen als bij het kopen. Service, prestaties en ondersteuning zijn zeer goed. De heer Aschenbrenner is competent en altijd beschikbaar op korte termijn. Absoluut een aanrader!!!
12.09.2023Claudia Knobloch
Aanbeveling
De heer Aschenbrenner is een zeer goede marketeer,
Hartelijk dank.
Zeer goede service voor ons, kan worden aanbevolen
worden aanbevolen aan anderen.
We zullen ook het laatste gedeelte met hem doen.

Bedankt Martina en Steffen
31.07.2023Steffen Kussauer
Aanbeveling
Zeer mooie en representatieve foto's. Betrouwbaar toegankelijk. Probleemloze afhandeling van de verkoop.
30.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik heb samengewerkt met mevrouw Amann van "von Poll" voor zowel de aankoop van een appartement als de verkoop van een huis. En mocht ik ooit weer iets te maken hebben met het kopen of verkopen van onroerend goed, dan is mevrouw Amann mijn eerste keuze. Professioneel, persoonlijk en vriendelijk. Je kunt altijd 100 procent vertrouwen op haar volledige kennis van de basis en eventuele bijscholing, en dus van de laatste stand van zaken en wetten. Bij deze nogmaals bedankt.
12.06.2023Petra Martin
Aanbeveling
Mevrouw Amann en de heer Aschenbrenner werken zeer nauwgezet en betrouwbaar. Hier ben je goed geadviseerd en in goede handen!
03.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Met de vriendelijke en betrouwbare makelaar kon ik binnen twee weken mijn droomhuis betrekken. Hij regelde alles vanaf het begin. Het hele proces verliep snel en gemakkelijk.
08.12.2022DobiBB
Aanbeveling
We hebben uitstekend advies en ondersteuning gekregen van de heer Aschenbrenner tijdens de verkoop van ons huis. Van de taxatie en het exposé tot de bezichtigingen, alles was perfect georganiseerd en uitgevoerd. Deskundig, professioneel en eerlijk. 100% aanbeveling! Hartelijk dank!
19.11.2022Ludwig F.
Aanbeveling
Mijn gezin en ik willen jullie bedanken voor de prettige afhandeling van de verkoop van ons huis. Deskundig advies. Betrouwbare ondersteuning bij alle formaliteiten. Alles was geweldig.
31.10.2022Feuerbach
Aanbeveling
Het zeer nauwe contact met de klant en de persoonlijke service stellen elke klant tevreden. Als het op onroerend goed aankomt, kan ik me niemand beter voorstellen.
27.10.2022Dagmar Tiede
Aanbeveling
Ik heb nog nooit zo'n toewijding en motivatie in deze vorm ervaren. Ik kan het alleen maar beoordelen met 5 sterren. Ga zo door!
25.10.2022Meiers Fabian
Aanbeveling
Het verkoopproces van mijn woning was ongecompliceerd. Ze hebben me enorm veel moeite, tijd en geld bespaard. Hartelijk dank.
24.10.2022Wittenberg Laura
Aanbeveling
Ik had nooit gedacht dat het geërfde huis van mijn oma zoveel waard was. Met het eerlijke advies en de competente verkoopmakelaardij kon ik er een goede deal voor krijgen. Hartelijk dank!
21.10.2022Sait Melanie
Aanbeveling
Ik was vanaf het begin onder de indruk van de prettige en professionele manier waarop de heer Aschenbrenne te werk ging. De samenwerking was prima en het resultaat was wat ik wilde. Een echte aanrader!
20.10.2022Willmann
Aanbeveling
In het geval van mijn huis heeft het bedrijf von Poll in Cham - de heer Aschenbrenner - het hele verkoopproces zelf afgehandeld, van de taxatie van het huis tot de voorbereiding van het exposé, de afspraken met geïnteresseerde partijen en de notarisafspraak. Persoonlijk heb ik vrijwel geen problemen gehad met de verkoop. Meer dan 95% van de geboden prijs voor het pand werd bereikt en het verkoopproces werd binnen een kwart jaar afgerond. Ik ben zeer tevreden met het behaalde resultaat. Ik kan von Poll Immobilien in Cham zonder voorbehoud aanbevelen.
19.10.2022Mühlbauer Sigismund
Aanbeveling
Competente partner in vastgoedzaken. Professionele en vriendelijke medewerkers die een goed gevoel hebben voor de klanten. Ik heb al twee keer geïnvesteerd in onroerend goed met het bedrijf en zal dat zeker een derde keer doen.
15.09.2022Uhlmann
Aanbeveling
Altijd beschikbaar en met de betrouwbare en nauwkeurige werkwijze van het personeel was mijn huis binnen een maand verkocht. Ze zorgden voor al het papierwerk en ik hoefde alleen nog maar te tekenen.
13.09.2022Welzel
Aanbeveling
Ondanks mijn beperkte budget kon ik mijn droom om een appartement te bezitten verwezenlijken met behulp van financieel advies.
08.09.2022Riedel
Aanbeveling
Hartelijk dank, mijnheer Aschenbrenner, voor de individuele begeleiding en de volledige afhandeling van de aankoop van mijn woning. Ik ben zeer tevreden en beveel hem graag opnieuw aan.
07.09.2022Lackner

26.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Cham

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Cham zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 06.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!