Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klantgerichtheid

Efficiëntie

16 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Zeer prettig, klantgericht en competent advies en hulp bij de aankoop van een woning (condominium).
28.03.2022Anoniem
Aanbeveling
We hadden het gevoel dat we in zeer goede handen waren. Zeer aangename bezichtigingen, telefoongesprekken en goede ondersteuning bij eventuele vragen!
Graag weer!
25.07.2019Cloe Cortes
Aanbeveling
De afhandeling door de heer Böttcher was zeer professioneel en het advies eersteklas. We hebben niets aan te merken.
Duimen maar.
15.07.2019Alexander
Aanbeveling
We kwamen de heer Böttcher tegen via een aanbeveling.
Hartelijk dank voor de uitstekende en zeer snelle afhandeling van de aankoop van het appartement in Darmstadt.
Deskundigheid, zeer goed advies, allround service en absolute vriendelijkheid! Graag tot een volgende keer!
11.07.2019Jenny Wolfram
Aanbeveling
De samenwerking met von Poll was altijd vertrouwensvol, open, doelgericht en vriendelijk! We zouden altijd weer met von Poll samenwerken op het gebied van onroerend goed. Veel dank in het bijzonder aan mevrouw Danz en de heer Böttcher voor hun professionele, competente en vriendelijke ondersteuning te allen tijde!
22.10.2017Johanna Letschert & Julian Mohr
HARTELIJK DANK! Mevrouw Danz,
we zullen u aanbevelen bij anderen!
27.07.2017Anoniem
Aanbeveling
De heer Böttcher was een betrouwbare, vriendelijke en gelukkig flexibele zakenpartner: wat wil je nog meer! Het hielp dat hij mijn woning realistisch beoordeelde op basis van zijn ervaring, de voordelen van de woning zag, maar ook duidelijk de kleine gebreken benoemde. Ik had het gevoel dat hij eerlijk was tegenover de koper en tegenover mij. Dat was belangrijk voor mij omdat ik zelf niet bij de verkoop aanwezig kon zijn, waardoor er veel geïnteresseerden waren en het huis snel verkocht was. Ik zal hem aanbevelen bij anderen.
22.07.2017Anoniem
Aanbeveling
De ondersteuning door Torsten Böttcher was onberispelijk, vriendelijk en zeer professioneel.
04.05.2017Frau Sandra Husemann
VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt :
Liebe Frau Husemann, vielen Dank für die Bewertung. Das Lob gebe ich auch gerne zurück!
Aanbeveling
De heer Böttcher is gewoon geweldig, hij heeft veel tijd voor ons genomen. We kunnen hem alleen maar aanraden - ga zo door!
Hartelijk dank. Vriendelijke groeten
De familie Richter
27.04.2017Heinrich Richter
VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt :
Liebe Familie Richter, herzlichen Dank für die tolle Bewertung!
Aanbeveling
Super gedaan door het bedrijf von Poll Immobilien. We waren zeer tevreden en zijn erg blij met de manier waarop de verkoop is verlopen. De heer Böttcher en zijn team hebben niet te veel beloofd. We zouden graag nog eens van hun diensten gebruik maken. In onze ervaring een absolute aanrader die we alleen maar met vijf sterren kunnen beoordelen.
25.04.2017Klaus Dieter
VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt :
Herzlichen Dank für die positive Bewertung, den Dank gebe ich gerne an mein Team weiter.
Aanbeveling
Hartelijk dank, mijnheer Böttcher. We zullen u te allen tijde weer opdracht geven, omdat we 100 procent tevreden zijn over de ervaring.
24.04.2017Viktoria Schmidt
VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt :
Auch würden wir sehr gerne wieder für Sie tätig werden, herzlichen Dank für die tolle Bewertung. Diese geben wir aber auch sehr gerne an Sie zurück!
4,80 van 5
02.02.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt :
Herzlichen Dank für die gute Bewertung!
27.07.2017Frau Julia Hornstein
20.07.2017Anoniem
24.04.2017Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt :
Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung!
24.04.2017Herr Schmidt
VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt :
Vielen Dank für die ehrliche Bewertung!
294 Recensies van

11.12.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Darmstadt zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!